pessimisten Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei! etter mye om og men har jeg funnet ut at skjermkortet min er ødelagt og skal på reperasjon. så jeg lurte på om det var mulig å etale litt og få et bedre skjermkort? det er snakk om netshop.no og et POV 66 gt Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei!etter mye om og men har jeg funnet ut at skjermkortet min er ødelagt og skal på reperasjon. så jeg lurte på om det var mulig å etale litt og få et bedre skjermkort? det er snakk om netshop.no og et POV 66 gt 5746842[/snapback] Det heteste tipset er vel å spørre netshop om dette? Du har ingen krav om det, men kanskje de er i godt humør? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Hei!etter mye om og men har jeg funnet ut at skjermkortet min er ødelagt og skal på reperasjon. så jeg lurte på om det var mulig å etale litt og få et bedre skjermkort? det er snakk om netshop.no og et POV 66 gt 5746842[/snapback] Det heteste tipset er vel å spørre netshop om dette? Du har ingen krav om det, men kanskje de er i godt humør? 5746921[/snapback] ja, men jeg får ikke tak i de (for øyeblikket) og er litt utolmodig av meg...så jeg tenkte e kunne se om jeg hadde "rett" på noe sånt Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Nei, det har du ikke rett på Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Du har ikke rett på noe, men du kan kjøpe et og benytte deg av angrefristen (Full retur alle penga tilbake no questions asked) Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 tror nok den fristen er overskredet her du. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Du har ikke rett på noe, men du kan kjøpe et og benytte deg av angrefristen (Full retur alle penga tilbake no questions asked) 5750508[/snapback] ja, den er nok det....1 år gammelt + e kjøpte pakke pc.... menmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå