Kefsp Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Har fått røde øyne av min 19" CRT SyncMaster 997MB og vurderer nå å kjøpe meg en LCD-skjerm.Den skal være over 19", lett og behagelig å lese på, gode farger og filmopplevelse, ikke mer enn 16ms, og helst uten etterslep.Kan noen hjelpe meg å finne den, eller noe lignende? Helst med en hyggelig pris. EDIT: Kanskje jeg skal gå for widescreen? ..er glad i filmer Endret 27. april 2014 av briktern Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Litt på siden: Hvis du får røde øyne av den så kan det være på grunn av feil frekvens på skjermen. Kjør minst 75 Hz. Lenke til kommentar
Kefsp Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Har skrudd den opp fra 75Hz til 85Hz nå. Merker ikke noen øyeblikkelig forskjell men... Lenke til kommentar
Boye Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Forskjellen kommer gjerne etter tid. Forresten, anbefaler at du også skrur ned kontraster til 50%, du kan saktens skru de opp igjen til spill. Hvis det vedvarer, forsøk en LCD skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå