nilsjohann Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Vil så sårt kjøpe denne PCen på Komplett.no pga at de er de eneste med et gunstig finnanseringstilbud. Noen som vet om disse blir å komme på lager igjen, eventuelt en PC som dekker samme behovene til en pris som gir meg like mye for pengene der? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Vil så sårt kjøpe denne PCen på Komplett.no pga at de er de eneste med et gunstig finnanseringstilbud. Noen som vet om disse blir å komme på lager igjen, eventuelt en PC som dekker samme behovene til en pris som gir meg like mye for pengene der? 5746755[/snapback] Den er da på lager... http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316495 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Slå til! Den er et godt kjøp. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Rimelig dyrt med finansiering, 30% ekstra, hvis mine små grå regner riktig. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Forbrukslån er bortimot det dummeste man kan ta opp. Men det skal vi egentlig ikke diskutere. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Det ser ut som en meget bra PC!! Noe av det beste jeg har sett i 15"-klassen, tror jeg. Både dobbelkjerne og X1600 grafikk. Slett ikke verst! Men forbrukslån er å betrakte som definitiv nødløsning.. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) om en pc koster 10000 så blir den kostende 13600kr + 40krmnd*36=1440 totalt ca 15000kr med finans hos komplett... så gunstig er det ikke... ser ut som en toppers pc, det er ikke oppgitt forventet batterilevetid på denne... pga grafikken trekker veldig mye eller.? samme batteri som på den jeg bestilte 2,5timer med "jallagrafikk"... Så dette varer enda kortere..? og dobbelkjerne høres ikke ut som det trekker noe mindre heller.? Kanskje på vilspor nå, men ble litt nysjerrig på batteriet... EDIT: Fant denne, etterpå såklart... http://www.vr-zone.com/?i=3114&s=10 1time 28minutter på max load... Endret 14. mars 2006 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
anbar Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 tror du misforstår testen litt A pretty decent battery life of 1 hr 28mins is registered with 10% battery life left owing to the 8 cell battery that's included in the package. dvs at du får mer batteritid en 1.5 time Og de fleste alminnelige personer som bruker denne for å spille på per batteri (correct me if iam wrong) bruker bare den ene kjernen, den andre går på "tomgang" til den får noe viktig å gjøre. Her under denne testen stresser de begge, og kjører open gl på skjermkortet så den skal suge max batteri ut... Battery Eater is the most stressful application for testing battery performance of a laptop where the CPU loading is constantly at 100% on both cores and at the same time an OpenGL render window at the background to fully load the X1600 graphics onboard. Du har nok sikkert rett i at den bruker mer strøm med tyngre grafikkort enn andre lettvektere (ati x200), men det er vel først og fremst en grunn til at du velger denne: spill Jeg håper, og tror, at den vil være et koselig følge å ha med på flyet til statene uansett om den er på 2 timer eller 3 timer, litt må jeg sove også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå