Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e

Hei. Kan du fortelle litt mer om hva programmet gjør, og hva som skal endres ? Dersom du eventuelt poster koden her er det sikkert noen som har lyst til å endre litt på det.

Lenke til kommentar
Hei. Kan du fortelle litt mer om hva programmet gjør, og hva som skal endres ? Dersom du eventuelt poster koden her er det sikkert noen som har lyst til å endre litt på det.

5750022[/snapback]

Hei takk for svar:

Det er et program som kan ta imot bestillinger dvs handlekurv, enkeltbestillinger.

I tillegg kan det styrer epostutsendinger, ( autoresponder ) tracke linker, mm

Programmet er opprinnelig amerikansk. Det beregner derfor ikke mva på fraktkopstnader. Dette skal et norsk system gjøre.

Jeg trenger altså få programmet til å beregne frakt inn i subtotalen. I tillegg ønker jeg få lagt til noen felt i kundeopplysnings delen, kundeid og firma. Disse feltene må også opprettes i databasen programmet bruker.

-Johannes

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Er du villig til å betale for dette ? Eller er du ute etter å få noen til å gjøre dette gratis for deg ?

Lenke til kommentar
Er du villig til å betale for dette ? Eller er du ute etter å få noen til å gjøre dette gratis for deg ?

5751011[/snapback]

Villig til å betale :D ( avhengig nytteverdien i forhold til pris ). Jeg har lagt det ut på geta freelancer også. Men det er litt enklere å håndtere med en norsk programmerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...