Johannesodeg Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei, jeg ønsker å komme i kontakt med noen som kan perlprogrammering. Jeg har behov for tilpassing av et program jeg har kildekoden til. Ta kontakt om du kan dette eller har opplysninger om hvor jeg kan få hjelp. -Johannes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei. Kan du fortelle litt mer om hva programmet gjør, og hva som skal endres ? Dersom du eventuelt poster koden her er det sikkert noen som har lyst til å endre litt på det. Lenke til kommentar
Johannesodeg Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Hei. Kan du fortelle litt mer om hva programmet gjør, og hva som skal endres ? Dersom du eventuelt poster koden her er det sikkert noen som har lyst til å endre litt på det. 5750022[/snapback] Hei takk for svar: Det er et program som kan ta imot bestillinger dvs handlekurv, enkeltbestillinger. I tillegg kan det styrer epostutsendinger, ( autoresponder ) tracke linker, mm Programmet er opprinnelig amerikansk. Det beregner derfor ikke mva på fraktkopstnader. Dette skal et norsk system gjøre. Jeg trenger altså få programmet til å beregne frakt inn i subtotalen. I tillegg ønker jeg få lagt til noen felt i kundeopplysnings delen, kundeid og firma. Disse feltene må også opprettes i databasen programmet bruker. -Johannes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Er du villig til å betale for dette ? Eller er du ute etter å få noen til å gjøre dette gratis for deg ? Lenke til kommentar
Johannesodeg Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Er du villig til å betale for dette ? Eller er du ute etter å få noen til å gjøre dette gratis for deg ? 5751011[/snapback] Villig til å betale ( avhengig nytteverdien i forhold til pris ). Jeg har lagt det ut på geta freelancer også. Men det er litt enklere å håndtere med en norsk programmerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå