Gå til innhold

Samsung i300 - min lille erfaring så langt

Anbefalte innlegg

Flott! Da har ikke Samsung forbedret den biten noe, men genialt er det nå uansett ;) Fungerer rivende flott!!

En ting som dåg irriterer litt er at jeg ikke har funnet noen måte å binde filer til andre programmer enn standard programene. Lastet ned prog for å vise SWF filer, men får jo fanken ikke til å asosiere fiolene med prorammet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så bruk adapteren da? også stripser du ledningen da vett ;)

PS: Bobble Shooter fra den siden var konge spill!! Men blir lite det også. Kommer av at det er for stor skjerm på i300.

Endret av Cord
Lenke til kommentar

Det med alarmen mener jeg er halt genialt, men sikkert noen som går på noen smeller der ;) HeHe.. Forrøverig rukt den som Mp3 spiller hele dagen med et par samtaler. Hvale batteriet er 40% av Kembo batteriet gjennstår. Men har da brukt den hele dagen.. OG det er første lading :)

Lenke til kommentar
Telefonlista er bare genial!

LA oss si du søker etter Atle Nordann

Du trykke a

atle kommer opp sammen alle andre som begynner på a til fornavn eller etternavn!

Genialt. Eller hva Cord?

5760350[/snapback]

Det er da slik på de fleste telefoner? ivertfall på K700/K750 og N70 (da er det vel på alle symbian-telefoner?)

edit: Også generelt på samsung-telefoner.

Endret av Mixel
Lenke til kommentar

godtgodt, da trekker jeg tilbake den bestillingen.... gidder ikke prøve telefonen en gang om det er slik det ligger an. selv om det bare er din (en mann) sin vinkling, så stoler jeg på den, du er jo meget inngående i testingen din... men da må jeg finne noe annet... kanskje jeg skal teste nokia igjen, noen år siden sist... kanskje en 6270 eller 6680 :dribble:

Endret av SNEBoP
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ett lite noob sprøsmål anngående dene mobilen:

jeg har lagt inn noen mp3 filer, og tenkte å bruke en av de som ringetone Hvordan får jeg dette til? valget "bruk som ringetone" er grått når jeg prøver å gjøre det med en av filene jeg har lagt inn. noe spesielt jeg må gjøre for å få dette til å fungere?

Lenke til kommentar

i300 har som andre Samsung-telefoner kun USB 1.1. Overføringshastigheten er dermed klart dårligere enn med USB 2.0.

Dette hadde kanskje vært til å leve med, dersom man kunne overført mp3-låtene til og fra minnekort (vha minnekortleser), men siden i300 har innebygget harddisk med plenty lagringsplass, er minnekortplass utelatt.

Man skal være utstyrt med endeløs tålmodighet hvis man vil overføre mange mp3-låter til telefonen, og faren for at man gir opp lenge før harddiskkapasiteten er oppnådd, er stor.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Begynner å bli en liten stund siden denne mobilen kommer, men nå er jo også i310 rundt hjørnet. Men en ting jeg lurer på er hvorfor i all verden bruker samsung harddisk som lagringsteknologi når de allikevel ikke stapper i større disker? Hadde de putta i en disk på 30 eller 60 gigg som på ipod hadde det forsvart det å bruke harddisk teknologi, men man får jo sd-minnekort på 4 gigg og compactflash kort på 8 gigg. Så hvorfor ikke heller da ha plass til en eller to av disse kortene istedet for at batteriet suges tomt av en disk?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...