Gå til innhold

Samsung i300 - min lille erfaring så langt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La inn en mpg fil. Den lot seg hverken finne eller åpne :( Bad

5751408[/snapback]

Dette er det nok Windows-systemet som gjør, for dette fungerer ikke med min i-mate SP5m (som har Windows Mobile 5) heller. AVI og WMV fungerer derimot perfekt

Edit: Du finner den i File Manageren, og kan slette den derifra, men fortsatt ikke åpne den :/

Endret av OML
Lenke til kommentar

Tillegg: Ordlisten på Norsk er helt super føkka. Værste jeg har sett... Men Sor bokstav etter punktum er der da!! Sjokkerende at Samsung enderlig har implementert dette :)

Forrøverig er designen på telefonen helt sinnsykt fet :-) Ligger vakkert i hånden og føles ikke så stor som den er.

Lyden er genial, og synes faktisk løsningen med at du kan bruke eget headset fungerer helt flott.

Sync funksjonen er brilljant btw. men overføringshastigheten er tragisk.. SKal komme med mer når jeg har hatt den litt lengre enn et par timer ;)

PS: Newphone leverte min først i dag. Og Ja! Det er IKKE et godt inntrykk de har gitt til nå... 2 mnd siden jeg bestillte, og de har hele tiden sagt "Den sendes til fredag, eller i morgen eller når som helst." Uansett sist fredag fikk jeg beskjed om at de ikke hadde fått inn noen... Men kom nå i dag da..

Kan du forresten fortelle meg hvordan du fikk satt den opp mot GPRS og WAP og MMS og gud veit? Oppsettet til i300 finnes jo ikke på siden de vil sende meg til...

Lenke til kommentar
Videre kom det faktisk som en overraskelse at batterialderen til E700 selvfølgelig ikke passe i300. Dette er bare helt for jævlig dårlig, og viser at samsung ikke har vært i mobilmarkedet lenge nok. Nokia og SonyEriccson byr ikke på forskjellige ladere til sine ulike modeller mener jeg.

5750545[/snapback]

Tull!! Både Se og N har endret lader! Riktig nok er det vell kun 2 forskjellige, men Samsung har vell 2-3 typer lader de også, ikke noe å skike for :-)

Lenke til kommentar

Nå skal jeg pirke litt i det du sier her, men ikke bli lei deg ;)

Batterilevetiden er helt forferdielig på slim batteriet som du sier. Men det er jo derfor også Samsung har sendt med et ekstra kjempebatteri.. Jeg var klar over problemet og har derfor vært innstillt på det. Ladestasjonen og indikator på laderpluggen er derimot et genialt trekk, for min del betyr det at jeg alltid kan lade det tommebatteriet, mens det oppledede er i bruk. Ut fra hva jeg har lest meg til i 2 tyske og en Russisk (!) test, er levetiden på slim batteriet ca 5-7 timer med avspilling av mp3`er konstant. Så håper det stemmer at levetiden kommer opp i dette og ikke ender på 3-4 som den er nå..

T9 funksjonen i SMS finner du først ved å holde * inne mens du skriver en beskjed.
Dette er vell faktisk feil.. jeg fant fort ut at du endret skrivemåte, og hva du skriver ved å trykke *, men trengte aldri å holde den inne, så tar deg ikke lang tid å finne ut.. Dette trenger du jo faktisk kun å gjøre 1. gang også, så ser ikke helt problemet :hmm:

- ingen egen slett knapp, og dermed må du viske ut navnet og annet før du får slettet den...

Dette er nok også åfeil. Gå på kontakter, velg meny og velg "Slett" :cool:

Jeg gir denne telefonen kun en terningkast 2, da den rett og slett ikke byr på det som er viktigst: Lang batteritid da det hovedsaklig er et komunikasjonsprodukt.
Nå er jeg bare håpløs men; Hadde du lset Samsung sine egne data hadde du visst at batteritiden var svak. For ikke å snakke om div tester...

Men da blir det ikke mer fra meg i denne omgang... Mobilen er nå full at 2 gig musikk, sp skal leke meg mer :love:

EDIT: T9 ordlisten er den beste Samsung har kommet med til nå. Masse nye funksjoner fremfor f.eks D500 og 600. Og den fungere helt flott etter man har satt den på Norsk. Endres ikke av at språket på mobilen endres. Og da får man faktisk Ø også ;)

Endret av Cord
Lenke til kommentar

Har funnet ut mer om den så det er lys i tunnelen Cord :)

Newphone får dog terningkast 1. Sendte en rimelig sint mail da folk ikke når frem til meg og får opplyst at nummeret ikke eksisterer! Mailen har nå vært hos de i 24 timer og enda har de ikke svart.

Har hatt en lengre prat med en kompis som kjører w900i og han sa at batteriet måtte gjennom en 5-8 ladninger før det faktsik virket skikkelig :) Syns batteritiden begynner å komme seg litt her.

Jeg skal gi telefonen masse skryt der den skal ha det. Men må si at mangel på radio er rimelig hårreisende på en såkaldt mediatelefon.

Lenke til kommentar

Tja... jeg mener nå at det er helt ubrukelig med Radio på mob, så lenge den ikke kjører et DAB system, men det er nå bare meg da :-) kommer vell sikkert av at jeg kjører T-bane til og fra jobb hver dag gjennom mørke tunneler uten dekning ;)

Veldig enig med deg når det gjelder newphone.. Ikke bra.. De trodde forrøverig at de skulle ta bestalt for 2 mnd jeg IKKE har hatt telefonen, men etter en kjapp opprigning slipper jeg nok det ja! Ble litt spak når jeg ringte å ropte litt ;) HeHe.. Forrøverig har de ikke mulighet til å sette opp tlf med MMS og Gprs ennå. (Ringte for 1 time siden) Men den tekniske sjefen der borte lovet å ha det i orden før 7 i morgen, så da er det bare å ringe og kreve! :-)

Lenke til kommentar

Den som først får vite noe kan jo legge innstillingen her .)

Radio er digg når du ligger i frognerparken og lurer på hvordan det går på fotballfronten :)

Men telefonen vokser kraftig den. skal holde deg orientert om min mening :)

Lenke til kommentar

Poster i morgen etter jeg har snakka m NewPhone :) KOser meg med mobben nå, og har belasta den hardt i 6 timer. 32% bat igjen på slimbatteriet.

Poster ettersom jeg blir mer kjent med mobilen selv:)

PS: du kan dra ned litt programmer HER ;) Dro ned Doom selv! HeHe... Litt moro :p

Lenke til kommentar
Telefonlista er bare genial!

LA oss si du søker etter Atle Nordann

Du trykke a

atle kommer opp sammen alle andre som begynner på a til fornavn eller etternavn!

Genialt. Eller hva Cord?

5760350[/snapback]

Ja, den er drit grei :) Synes Samsung har bedre mye siden min D500 iallfall :) Mediespillert er jo knall :D

Lenke til kommentar
Takker for linken Cord.

Får prøve meg litt frem jeg og da :D

5760406[/snapback]

Gi beskjed om du finner noen programmer som jeg MÅ ha da ;)

5760416[/snapback]

ditto :D

Herligheten vokser her. Vi får teste litt til, så skriver vi en test for amobil :)

Lenke til kommentar

innstallerte 6th Gear - Ultimate Challenge

Blir et vindu i venstre hjørnet når du spiller. TEnkte at jeg måtte restarte. Og kom da akkurat på at den fuckings PIN koden ligger på jobben. Så nå får jeg ikke testa mer idag .(

Kanskje like greit siden det er legge tid .)

Jeg lasta inn spilla som zip filer (altså slik jeg lasta de ned) og extracta de på mobilen. hele greia var da enkelt, og den innstalerte seg under spill :) Men man må bruke filemanager for å finne de. Greit for de som lurer på hvordan Cord og jeg gjør dette .D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...