Fisk1 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ja, dette er da en liten idé jeg kom på når jeg fant igjen min gode, gamle Nintendo NES her om dagen. Begynte å gruble på om det gikk an, ved utskifting/endring av deler og innstillinger, å øke ytelsen på en NES? Det kunne jo blitt et morsomt prosjekt, da NES´en bare står og støver ned uansett. Noen idéer kunne jo være kjøring av et OS, f.eks en slags UNIX, eller å få installert vannkjøling etc. Noen som vil komme med innspill? Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 tror det er håpløst, og trist å ødelegge en nintendo, men jeg har alltid hatt lyst på en, vil du selge? Lenke til kommentar
Paull Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 http://www.epicgaming.us/nes_oc/howto.php Men kjedelig å ødelegge en supertøff NES alikevel Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hvorfor klokke den? Mer FPS i Super Mario bros? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Oi, hadde helt glemt denne posten jeg. Ôô Først og fremst, tusen takk. Får se hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar
Yarrow22 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 lol.. det så kult ut.. Virket ikke så vankelig heller. skjønner ikke hvorfor vi ikke har slike labøvelser på skolen skal finne frem min nintendo en gang i sommeren. hvis jeg ikke husker feil, så lagger robocop2 litt til tider. så der kan man nok se forskjell. Eller Robin Hood.. Det husker jeg lagget som bare F! uansett, det virker som at nintendo tåler en del, så dette er nok ikke så farlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå