Gå til innhold

GRAW konnkuranse på live?


And.rs

Anbefalte innlegg

  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Har begynnt å spille GRAW på nett igjen men ser det er få andre som spiller for tiden. Noen som er med på litt organisert spilling igjen? trenger ikke være konkuranse, men hadde vært greit å bare spille litt mot nordmenn igjen :)

5954803[/snapback]

 

Alltid!

Bare vi klarer å organisere ting på en OK måte, slik at det ikke blir 1 time og 57 minutter med rot og 3 minutter spilling :)

 

Hadde jo vært kult å danna noen lag etterhvert og hatt noen konkurranser i ny og nè..

Lenke til kommentar

Mener jeg har deg på vennelista mi ressaa.Jeg og mange av mine andre kompiser spiller nesten daglig GRAW online, forbereder oss til Nordic Tournament.Vi er som regel en full server med norske og engelske spillere, bare å poppe innom neste gang du ser meg online hvis jeg spiller GRAW.

 

 

The Benny

Lenke til kommentar

Ok, la oss spille, jeg er god. Spiller på forskjellige random servere, men hver gang jeg joiner så putter hosten meg på ''noob'' laget under... Så de fyller opp med 5 ere 6ere osv... Det er så latterlig.. Så selv om jeg eier dem så hjelper ikke det mye når laget ditt er fullt av noobs.

 

Feks.. Jeg joiner en server der er det fullt av Sleipe amerikanske griseunger, de putter meg ned for de skal selvsagt ha kompisene sine på laget sitt. Jeg er level 6, men hver gang så eier jeg dem.. MEN, når jeg tar dem så Kicker hosten meg ALLTID.. Det er så irriterende. Hadde jeg vært feig og spellt med kompiser (hvis de hadde hatt Graw da) så kunne jeg ha ranka opp til level 8 innen dager.

 

Rankingsystemet stemmer overhode ikke. Mange som booster for å ta de 3 siste achievementsene som tar månender hvis du bestemmer deg for å booste.

 

De ..beste spillerne er level 7-8 og 9, allt over er bullshit.. Da isåfall er det Base Rape whores som kjenner hverandre og orgainserer laga så de har overtaket... Da hjelper det ikke at jeg øderlegger for dem og dreper dem når laget mitt ikke klarer en dritt, for de vinner og det er det som teller..

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar

Smått irritert Ibizaonice :) ? Bare legg meg til vennelista hvis du vil være med på noen skikkelige runder GRAW med seriøse hoster. Som nevnt tidligere er vi ganske mange nordmenn som stort sett er på hver kveld, flere rundt din rank også, selv om mange av oss ikke spiller særlig med ranked games siden det stort sett går i Team Territory (Siege) og de reglene som gjelder for nordic tournament. Du blir garantert ikke kastet ut av serveren uten grunn i hvertfall, samme hvor mye du kicker ass :thumbup:

 

Clausn har jeg i hvertfall spilt en del med, og ressaa var med i går.

 

Tag: The Benny

Endret av bas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...