barvini Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Høres artig ut det. Har spilt med noen av dere før tror jeg. GT: Barvini Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 ok. da er vi hvertfall mange nok Når passer det for dere? er 1900 ok? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 1900 passer meg utmerket i alle fall! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Kan ikke avtale tidspunkt nå, men er med nå og da. Tag: Soleboot Lenke til kommentar
schism Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Da er det jo bare en halv time spilling før cæsar Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 19:00 passer kjempefint! Hvem skal hoste, og hvilken mode skal vi spille? Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Kl. 1900 er flott! Passe tid for litt whop-ass! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Da er det jo bare en halv time spilling før cæsar 5750970[/snapback] Ja takk gud for det..Min TV skal ikke plages av dårlig Norsk såpesøppel.. Endret 14. mars 2006 av Konamixx Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Hoster du konamixx? hadde vært fint Hva skal vi spille og hvilken bane? jeg stemmer for den jungel ørken banen i første omgang og co.op eliminate... Jeg sliter for øyeblikket med at mikrofonen ikke funker i spillet, men kan merkelig nok høre alt, så hvis dere snakker til meg hører jeg.. kan evt sende enkle tekst mld... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hoster du konamixx? hadde vært fint Hva skal vi spille og hvilken bane? jeg stemmer for den jungel ørken banen i første omgang og co.op eliminate... Jeg sliter for øyeblikket med at mikrofonen ikke funker i spillet, men kan merkelig nok høre alt, så hvis dere snakker til meg hører jeg.. kan evt sende enkle tekst mld... 5753090[/snapback] har du og det problemet?? i lobbyen når jeg snakker så hører folk meg, og en snakke bobble kommer opp.. men i spillet kommer det ingenting opp, og ingen hører meg plagsomt! Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Samme har skjedd med meg, men da trengte jeg bare å skru av og på 360-en så funket alt helt fint igjen.... Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Ja jeg kan godt prøve å hoste.. Så da sier vi det braker løs kl 1900? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Ja jeg kan godt prøve å hoste.. Så da sier vi det braker løs kl 1900? 5753147[/snapback] Bra! Jeg er på klokka 19 har du og det problemet?? i lobbyen når jeg snakker så hører folk meg, og en snakke bobble kommer opp.. men i spillet kommer det ingenting opp, og ingen hører meg plagsomt! Ja det er veldig irriterende... Jeg kan ikke snakke i lobbyen en gang... Tipper det er feil i kodingen for en del spill. Min versjon sliter med mange andre problemer også, så skal bytte det senere en gang. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 men kan jo bruke private chat i mens Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det er godt mulig det er jeg som er vanskelig her, men hadde det ikke vært en ide å prøvd å få litt system neste gang vi skal spille? Ble bare med tre/fire kamper i går, før jeg droppa ut, men personlig så blir det litt for mye rot, avbrutte kamper, usikkerhet etc til at jeg har tålmodighet til å fortsette. Syntes det er et glimrende tiltak, både fra trådstarter, vedkommende som gidder å hoste, samt alle som blir med, men hva om vi planlegger litt mer i forkant? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Det er godt mulig det er jeg som er vanskelig her, men hadde det ikke vært en ide å prøvd å få litt system neste gang vi skal spille? Ble bare med tre/fire kamper i går, før jeg droppa ut, men personlig så blir det litt for mye rot, avbrutte kamper, usikkerhet etc til at jeg har tålmodighet til å fortsette. Syntes det er et glimrende tiltak, både fra trådstarter, vedkommende som gidder å hoste, samt alle som blir med, men hva om vi planlegger litt mer i forkant? 5756434[/snapback] Helt enig i det. satt igjen med samme følelse etter å ha spilt. En idé er å danne et poeng system f.eks og ha månedlige vinnere eller noe sånt? på den måte nblir det mer system + et mål å spille mot. Kan ha konkuranse om beste lag samt indiviuelt ved å bruke coop elimiation eller singel elimination. Kan også bruke mange av de andre spillmodusene, det er bare det å ha fantasi nok Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Lurte bare på om det har blitt noe mer organisert spilling? Jeg har endelig fått meg GRAW, men savner å spille med norske Legg meg gjerne til vennelisten deres, så kan vi spille av og til:) Tag: Dr Milk Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 jeg har fått meg GRAW. Blir å spille online i gratishelgen (har ikke bredband hjemme, så må stikke til tanta mi) Blir online da, så hvis noen norsker blir med å spille da hadde det vært kult. Får burnout revenge også til da. gamertag: swedish killer Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Har en Private Campaign server oppe å kjører nå... er kun norske folk med der. Er bare 2stk nå, men kommer 3-4 til om en stund. Hadde vært fint hvis noen herfra kunne tenkte seg å joine. Mitt Gamertag er: Scyfher Legg meg til, så inviter jeg dere Endret 21. mars 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå