Goldelf Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Når eg skal formatere en spesiell partisjon i windows xp og 2000, så kommer det noen pipelyder, som en sirene. Hører den kommer fra dataen men ikke fra vilken komponent. Skjer ikke med di andre partisjonene. Og har aldri hørt det i linux. Lenke til kommentar
Zanlex Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Tror jeg har samme problemet som deg nå. Det er fra harddisken pipelyden kommer. Jeg har en IBM Deskstar 40GB IDE 7200RPM 120GXP. Jeg partisjonerte den til 2 20 GB partisjoner. Det virker som pipelyden bare kommer når jeg bruker c:. Skal prøve å formatere på nytt nå... Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Er dere sikkert at det ikke er biosvirus beskyttelsen som kicker inn da? bare trykke j eller y så kommer dere videre. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Quote: Zanlex skrev (2002-09-27 20:58):Tror jeg har samme problemet som deg nå. Det er fra harddisken pipelyden kommer.Jeg har en IBM Deskstar 40GB IDE 7200RPM 120GXP. Jeg partisjonerte den til 2 20 GB partisjoner. Det virker som pipelyden bare kommer når jeg bruker c:. Skal prøve å formatere på nytt nå... Bipe lyd fra en harddisk, Er du sikker på at det ikke er system høytaleren som piper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå