Cryflopp Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 jeg har -Paros PDI (GA-85648 FXM2) Ver 1.2 µATX motherboard Type: µATX motherboard Manufacturer: Gigabyte og kabinett: Chrome µATX Chassis vil Mitt hovedkort passe i et Midi tower ? Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 jeg har -Paros PDI (GA-85648 FXM2) Ver 1.2 µATX motherboard Type: µATX motherboard Manufacturer: Gigabyte og kabinett: Chrome µATX Chassis vil Mitt hovedkort passe i et Midi tower ? 5745604[/snapback] Jepp, men det vil ikke passe i Midi-tower med ATX form-faktor som er 30,5x24,5. Jeg aner ikke, men det er mulig det finnes kabinetter som støtter begge... Med vennlig hilsen Han Derre Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 jeg tror at det er et vanlig atx kort. jeg googlet det, det hjalp ingenting! Fikk bare opp masse spanske sider.... Lenke til kommentar
Han Derre Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 jeg tror at det er et vanlig atx kort. jeg googlet det, det hjalp ingenting! Fikk bare opp masse spanske sider.... 5799270[/snapback] Nei det er et Micro-ATX kort. Det tegnet foran ATX betyr micro. Jeg søkte på produsentens side og har avklart dette på PM med CrypT2k, modellen han mente er 8S648. Han Derre Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 De fleste kabinetter har støttet for både M-ATX og ATX, men hvis dette kabinettet bare har for M-ATX så er det bare å kjøpe i vei. Selv om jeg ville funnet et kabinett som støtter både M-ATX og ATX Du ahr vel ikke en link til kabinettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå