insider Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Har sett på en ny LCD i 7000 kr klassen, skulla helst hatt den beste jeg kan få tak i til den prisen eller rundt der. Har en del som jeg har siklet på. Nec MultiSync 2170NX Nec MultiSync LCD2080UXi Samsung SyncMaster 214T Viewsonic VP2030B HVILKE av disse er best ? (eller noen andre skjermer som er bedre) Skal også ha et passende nytt kabinett, ingen spessiell prisklasse Noen forslag? skal ha pass til vannkjøling. trenger et kjapt svar for tengte å bestille i morgen takk for alle svar Endret 13. mars 2006 av insider Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) obs feil knapp svar isteden for rediger. Endret 13. mars 2006 av insider Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Du bør kanskje vurdere Dell sin 2005 FPW - den er nå på tilbud: DELL 2005FPW Får den nå til 4000,-, jeg er for øvrig meget fornøyd med den! PS! Kan lønne seg å legge ved linker til de produktene du vurderer, da gidder som oftes flere å svare....Bare et tips. Endret 13. mars 2006 av geriljajoe Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Et annet alternativ er Apples 20", minuset er at du betaler ganske mye ekstra for designet.... Uansett er det en veldig god skjerm etter min mening. Endret 13. mars 2006 av Daemonifuge Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Eller BENQ FP202W. Denne Skjermen er dritgod. Har den selv. Skjønner ikke hvorfor HW.no mente at du så Etterslep Den er jo konge Lenke til kommentar
O.A.F Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg har Nec MultiSync LCD2080UXi og er veldig fornøyd. Eneste jeg savner med den er usb hub Ellers en veldig god skjerm. Liker NEC, har ikke hatt annet vil ikke ha annet. Fin design Lenke til kommentar
Mr_Snuffles Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Hvis jeg skulle kjøpt LCD skjerm i disse dager, hadde jeg uten tvil gått for NEC LCD20WGX2 Denne skjermen er basert på nyeste generasjon S-IPS paneler, noe som innebærer overlegen innsynsvinkel og fargegjengivelse på CRT nivå. Denne siste generasjonen, AS-IPS, er også sterkt forbedret på områder hvor andre paneltyper tradisjonelt har vært bedre. Lysstyrken er meget god og responstiden er på høyde med de aller beste TN-baserte skjermene. Ulempene med denne skjermen er gjenskinn på grunn av coatingen som er brukt, og at man ikke kan justere høyden. Skjermen har fått strålende anmeldelser bl.a her: Dinside.no TFT Central Endret 13. mars 2006 av Mr_Snuffles Lenke til kommentar
bushnut Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg har NEC 20wgx2 og er meeget fornøyd. du får en til 5500 trur jeg. er enig med mr snuffles om karakteristika, men synes ikke den blanke skjerm coatingen er så påtrengende. Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 takk for alle innsyn, tengte jeg skulle ha en skjerm med 1600x1200 men Nec MultiSync LCD20WGX2 frister en smule og dell skjermen er veldig billig akuratt nå ! vanskelig dette her har også siklet lenge på Nec MultiSync LCD2080UXi som jeg tror jeg går for hvis jeg skal velge helt selv, noen som har noen siste inspill ? Samt kommer det noen NYE LCD skjermer på markedet som kan være akuralle innen ikke så lang tid ? takk for all svar. AKTUELLE SKJERMER: Nec 2080UXi Nec MultiSync 2170NX Samsung SyncMaster 214T Viewsonic VP2030B WIDESCREEN (også akuelt) NEC LCD20WGX2 Dell Ultrasharp 2005FPW flere? Lenke til kommentar
Dekata Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg har akkurat kjøp Nec MultiSync LCD20WGX2. Kan meldte følgende om skjermen. Oi oi oi, for en fantastisk skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå