Straffa Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Nå som jeg har hatt xbox 360 en stund ble det mindre tid forann pc pulten. Så i helgen solgte jeg hele pakka med pc bordet og alt sammen. Har kjøpt meg en laptop som ikke duger til noe annet enn sitte på nettet, se film. Celeron M 380 1.6 GHz. Nå fikk jeg mere plass hjemme. PC rig med pcbord og stol tar jo en del plass. Med trådløst nett så har jeg alt jeg trenger og xbox 360 til spill. Er det flere som har gjort det samme som meg da dere fikk xbox 360? Lenke til kommentar
Xaero Chief Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Godt å høre at det er flere... Jeg har gjort akkurat det samme;) Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har hatt både stasjonær og laptop en stund nå, men jeg må innrømme at spilling på den stasjonære har avtatt merkbart etter at 360'en kom i hus. OG nå som du faktisk nevner det, så har jeg litt lyst å selge den stasjonære pc'en selv....hm...*tenke* Lenke til kommentar
^Zenit^ Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har både stasjonær og bærbar. Og fikk meg selvfølgelig 360 2. desember. Eneste jeg bruker den stasjonære til nå er å streame musikk til 360'n og ta backup fra den bærbare. Egentlig kunne jeg erstattet den stasjonære med en stor ekstern harddisk når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Har både stasjonær og bærbar. Og fikk meg selvfølgelig 360 2. desember. Eneste jeg bruker den stasjonære til nå er å streame musikk til 360'n og ta backup fra den bærbare. Egentlig kunne jeg erstattet den stasjonære med en stor ekstern harddisk når jeg tenker meg om 5745540[/snapback] Eneste jeg beholdt fra den stasjonære var 200 GB usb hard disken Endret 13. mars 2006 av avanore Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har tenkt tanken selv...men det er ikke enkelt å selge Lian Li-kabinettet da. Trenger en stor oppgradering, men har på følelsen av at det ikke vil skje siden den eneste grunnen til det er at jeg skulle spilt på den, men 360`en er blitt den viktigste spillmaskinen i huset nå..... Vet ikke, det er hardt. PC-hjørnet er liksom et eget sted på en måte, et sted jeg rømmer til..... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Har tenkt tanken selv...men det er ikke enkelt å selge Lian Li-kabinettet da. Trenger en stor oppgradering, men har på følelsen av at det ikke vil skje siden den eneste grunnen til det er at jeg skulle spilt på den, men 360`en er blitt den viktigste spillmaskinen i huset nå..... Vet ikke, det er hardt. PC-hjørnet er liksom et eget sted på en måte, et sted jeg rømmer til..... 5745611[/snapback] Samme mente jeg. Greit og ha eget hjørne der du kan sitte forann PC. Men nå som jeg har fått meg en laptop som jeg kan ha på fanget, soverommet eller hvor jeg måtte ønske så angrer jeg ikke et sekund. Jeg brukte pc til surfe på nettet, se film og høre på musikk når jeg fikk xbox 360. Det kan jeg fint gjøre med en laptop Endret 13. mars 2006 av avanore Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Godt valg! Jeg kommer neppe til å oppgradere min stasjonære noe mer - spiller så godt som aldri på den lenger; det blir garantert bærbar neste gang jeg skal bytte ut PC'en nettopp fordi jeg spiller på konsoll. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Mac iBook til surfing, mail, jobb etc... xbox 360 + projektor til spill. Det er min setup etter jul, og det er meeeget behagelig. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Mac iBook til surfing, mail, jobb etc... xbox 360 + projektor til spill. Det er min setup etter jul, og det er meeeget behagelig. 5746128[/snapback] Helt enig! meget behagelig! Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Den dagen MMO's blir like bra til konsoll skal jeg gjøre det samme. Har 2 pc'er men den ene fungerer som filserver og media center extender til 360'n. Så ene pc'n må jeg vel beholde ettersom løsninga til MS krever det :| Dog den er satt inn i ei bud i kjelleren så blir nok ikke brukt. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Den dagen man kan bruke xboxen til alt en datamaskin idag brukes til (les: surfing, jobbing, generelt ting som krever mus og tastatur) skulle jeg gjerne ha byttet, men føler at xbox fremdeles bare er en litt avansert spillmaskin, håper de neste generasjonene kan bli mer og mer brukbare til andre oppgaver. Er også endel spill som fremdeles må spilles på en desktop imo Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Den dagen man kan bruke xboxen til alt en datamaskin idag brukes til (les: surfing, jobbing, generelt ting som krever mus og tastatur) 5756664[/snapback] Derfor jeg solgte pc og skaffet meg laptop Xbox 360 til spill og resten har jeg lett tilgjenglig trådløst på en laptop Endret 15. mars 2006 av avanore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå