Gå til innhold

Hvorfra og hvordan fotopapir? Hvor handler du?


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Er ganske ny i gamet med fotoutskrift hjemme :innocent:

Men har akkurat kjøpt meg Canon's MP500 skriver, og er knall fornøyd med den, har da bare testet med det papiret som fulgte med da.

 

Så mitt spørsmål går ut til alle dere erfarne brukere, som skriver ut hjemme, hvor kjøper mann billigt, og bra fotopapir?

 

Trenger ikke være av beste kvalitet, men resultate skal være hengende på veggen :)

 

Har Canon ixus 55 kamera og Mp500 skriver som nevnt, så vet dere hva jeg har og jobbe med.

Så hvilket fotopapir gir meg gode utskrifter til det oppsette?

 

Mvh Isak

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAr testa med noen fotoark fra hp, de heter: HP everyday photo paper 170g/m2 i A4 størelse de er jo VELDIG billige da 100ark for 70kr på rimi.

Men de gir ikke så brae bilder, også virker det som om skriveren bruker mye mere blekk på de arka enn på bedre ark.

Noen erfaringer med fotopapiret i fra inkclub.com?

De har jo 70 10x15 fotopapir til 70kr noen som har testa de?

Lenke til kommentar
Bruk Canon papir i skriveren din. Blekk og papir er tilpasset hverandre.

5754180[/snapback]

 

Enig, jeg bruker for det meste Canon sitt men du må også tenke på str. på utskriftene. Små bilder kan bli dyrere hjemme enn hos en forhandler hvis du tenker på pris på papir, blekk etc...

Ellers så har REMA1000 noe papir som er god kvalitet på og ikke minst utrolig billig! Kan være lurt å teste det ut litt.

Lenke til kommentar

Ok, har bestilt papir fra inkclub nå, siden amn fikk 20 10x15 papir fra dem når man var ny kunde.

Bestilte også 20stk av canons beste papir i A4 størelse, for trenger jo ikke så mange av dem, og de 70arka fra inkclub til 70kr også, så får man testa de:)

 

Skal prøve de fra rema også, for og de ha gjort, og mulig de fra posten har hørt godord om de så..?

 

Takker for svar da:)

Lenke til kommentar

1. bruk samme merke på papiret som på skriveren, altså i ditt tilfelle canon (som flere har nevnt)

2. bestem deg for om du ønsker 10x15cm eller A4 eller noe annet, og hvilken mengde

3. bestem deg for om du ønsker matt eller blank overflate

4. søk på fritekstsøket her på akam.no for å finne billigste sted for å handle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...