Rubino85 Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Min data (se signatur) klikker når jeg veksler med 7-12 V på kabinett viftene (integrert knapp på kabinettet.) Og jeg må dra ut kontakten til dataen og vente ett par minutter før daten vil vurdere å starte. Hva kan jeg gjøre?? Hjelper det å skru opp Vcoren?? Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Dårlig PSU kanskje? Hva slags har du ? Merke og antall Watt? Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 den er på 350 W. er ikke sikker på merket. Ikke noe high tech greie iallefall. kjøpte kabinttet på databutikken.com/no Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: RuB|No skrev (2002-09-23 13:01):Min data (se signatur) klikker når jeg veksler med 7-12 V på kabinett viftene (integrert knapp på kabinettet.) Og jeg må dra ut kontakten til dataen og vente ett par minutter før daten vil vurdere å starte. Hva kan jeg gjøre??Hjelper det å skru opp Vcoren?? Kan være en dårlig kontakt/kortslutning. Se om du kan finne noe som er defekt/skadet. Men det kan og være psu'en din som ikke er helt frisk. Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 jaha.. Det kan jo være at bryteren kortslutter polene i overgangen mellom 7-12 V eller er dette lite sansynlig?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: RuB|No skrev (2002-09-23 13:32):jaha..Det kan jo være at bryteren kortslutter polene i overgangen mellom 7-12 V eller er dette lite sansynlig?? Hvordan du kan finne ut om det er bryteren som ikke er iorden vet eg ikke, Men du kan vel måle det. prøv deg frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå