Dozer_ Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Det var et godt spørsmål:P har ikke hørt så mange av Ferry sine mixer, bare en del av sangene han har laget selv. Når han satt i gang Fire og Rock your Body Rock tok det uansett helt av! Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 (endret) Hva spilte Ferry? 6121728[/snapback] 01. Mike Shiver & Marc Damon - Water Ripples (Mike Shiver's Catching Sun Mix) 02. Luminary - Wasted (Remix) 03. DJ Tatana feat. Joanna - If I Could (Ronski Speed Remix) 04. Ferry Corsten - Galaxia 05. ID 06. Ferry Corsten & Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten Breakout Mix) 07. Kyau vs. Albert - Kiksu (Original Mix) 08. Ferry Corsten - Fire (Flashover Mix) 09. Lange vs. Gareth Emery - Three 10. ID 11. Filo & Peri - ID 12. ID 13. Nitrous Oxide - North Pole ? 14. Above & Beyond - Can't Sleep (Original Mix) 15. Ferry Corsten - Star Traveller (Hydroid Remix) 16. System F - Out Of The Blue (Original Mix) 17. Ferry Corsten - I Love You (2006 Edit?) 18. Ferry Corsten - ID 19. ID 20. Ferry Corsten - Beautiful 21. Ferry Corsten - L.E.F 22. Ferry Corsten - Rock Your Body, Rock (Extended Mix) 23. Ferry Corsten - Watch Out (Extended Mix) 24. Sander van Doorn - Punk'd (Sean Tyas Remix) 25. ID (Ralphie B prod./remix) 26. Aven - All I Wanna Do (Ferry Corsten Remix) 27. ID 28. Veracocha - Carte Blanche (Original Mix) xx. Ferry Corsten - Cubikated En liten video fra kvelden her. Tro folket tok av da Out Of The Blue ble spilt Endret 17. mai 2006 av fredriri Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Det var utrolig kult ja Etter litt mas, og stress med vaktene som ikke visste ut eller inn, så kom vi oss endelig inn.. Ferry var kult det Men, må si at det faktisk tok av mere til tider på Deep Dish. Begge var uansett konge. Håper på flere slike happenings i fremtiden.. Masse folk var det også Deilig å se at trance'n er på vei tilbake. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg tok mest av på ootb!! btw: Den jævla vakta i døra tvilte på bankkortet mitt som legg! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Bilder: http://destination.prenation.com/ http://angelus.servepics.com/ Har ikke fått lagt ut bildene mine selv ennå. Kamera fikk jeg med inn ja Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Så grundig som de sjekket oss var det ikke rart du fikk med kameraet inn. I lommen hadde DJ_Dark en pose med halstabletter, som egentlig kunne vært hva som helst, denne bare viste han, så var det greit. Samme skjedde med meg etter at jeg hadde vært ute en tur, da sjekket de forøvrig ingenting, de så ikke på stempelet engang Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvor ble det egentlig av deg utover kvelden?? Var bare med Bård hele kvelden jeg, så deg ikke nede ved scenen! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvor ble det egentlig av deg utover kvelden?? Var bare med Bård hele kvelden jeg, så deg ikke nede ved scenen! 6132528[/snapback] Var sånn ca. over alt, men klarte ikke å danse så lenge i strekk. Prøvde jeg på det fikk jeg tidenes jævligste hosteanfall, var faktisk et røde kors-menneske som kom bort for å sjekke om alt gikk bra en gang jeg fikk et slikt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hvor ble det egentlig av deg utover kvelden?? Var bare med Bård hele kvelden jeg, så deg ikke nede ved scenen! 6132528[/snapback] Var sånn ca. over alt, men klarte ikke å danse så lenge i strekk. Prøvde jeg på det fikk jeg tidenes jævligste hosteanfall, var faktisk et røde kors-menneske som kom bort for å sjekke om alt gikk bra en gang jeg fikk et slikt. 6132899[/snapback] Hahaha!! Jeg dansa faen meg i over 3 timer i strekk!! Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Når er neste store event her i Norge? Var russ og hjemme i kr.sand, så det ble ikke Ferry denne gangen, men neste event skal jeg med på uansett! Virka jo konge fet! Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Sjekk denne linken. 6133935[/snapback] Ikke mye å skryte over der, nei. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Summerparade blir jo ganske stort da. Med blant annet Cor Fijneman, Mark Norman, Phynn og Marco V. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Summerparade blir jo ganske stort da. Med blant annet Cor Fijneman, Mark Norman, Phynn og Marco V. 6134580[/snapback] + Jesselyn, 4 Strings, Yves Deruyter og Ron van den Beuken... (tror ikke de skal på selve paraden da..) Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Fet. Noen som har noe mer info om summerparade? Har aldi vært der.. Hva er egentlig opplegget? Verdt å dra fra Kr.sand til Oslo for dette? BTW var på mini rave i kr.sand i kveld! jevla digg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Fet. Noen som har noe mer info om summerparade? Har aldi vært der.. Hva er egentlig opplegget? Verdt å dra fra Kr.sand til Oslo for dette?BTW var på mini rave i kr.sand i kveld! jevla digg! 6145035[/snapback] Vi har en egen tråd om sommerparaden..søk på "Summerprade" tror jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 På DENNE linken kan dere se mange bilder fra konserten! Som dere ser er jeg tidenes linselus på bildene Spess på slutten når han signerer panna mi! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 hehe stilige bilder dj dark men så ikke ut som om det var så mange der, stemmer det...? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 hehe stilige bilder dj dark men så ikke ut som om det var så mange der, stemmer det...? 6167750[/snapback] kanskje ikke helt fullt, men det var en god del folk der.. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 24. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2006 hehe stilige bilder dj dark men så ikke ut som om det var så mange der, stemmer det...? 6167750[/snapback] Såvidt jeg hørtre, så var det noen 100 billetter igjen.. Og det skulle vel være plass til nesten 3000 der... Men, det inkluderer jo selvfølgelig også den andre salen. Men, vet faktisk ikke hvor mange det var der.. Ikke sett noe tall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå