Gå til innhold

Ferry Corsten @ Sentrum Scene 16. mai

ZyberZone

Anbefalte innlegg

Jeg skal uansett se Phynn, så enten må møtet bli før det, ellers møter ikke jeg. :)

To av de som skal være med var nylig i Oslo, og det eneste de klart å finne av utesteder med 18-års grense var blaco bar, eller noe sånt, og hemmingway, eller noe sånt. Hvor ligger de i forhold til alt, og hva er det egentlig for steder (tror ikke disse to var for overbegeistret).

6108032[/snapback]

Bloc bar du mener tenker jeg. Hold deg unna det, er et godt tips.. ;)

Har en følelse av at du kommer inn på de fleste stedene, så lenge du bare skal ta noen pils før selve stedet åpner for kvelden. Om du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir som sagt ikke med å møter dere før, men mest sannsynlig så går jeg rundt i enten en blå/grønn/grå (vanskelig farge :p) Tiësto t-shirt eller en brun t-shirt med rød/gul (ligner en sol) logo (både på frem og baksiden ) inne på Sentrum Scene. Stopp og si hei, om du ser meg ;)

Lenke til kommentar

Sånnt tenker vi ikke på før etter morgendagen er vel overstått!

Blir det kanskje for kaldt med en litt stor shorts eller hur? Ingen som vet om noe nachspiel kanskje? Vi fra Bergen skal ta 8-flyet hjem dagen derpå og å gå rundt å traske i Oslo alene natt til 17. mai blir jo litt kjedelig...

Lenke til kommentar
Sånnt tenker vi ikke på før etter morgendagen er vel overstått!

Blir det kanskje for kaldt med en litt stor shorts eller hur? Ingen som vet om noe nachspiel kanskje? Vi fra Bergen skal ta 8-flyet hjem dagen derpå og å gå rundt å traske i Oslo alene natt til 17. mai blir jo litt kjedelig...

6111014[/snapback]

Det blir uansett veldig varmt inne. Det er poenget :)

Nachspeil er det på Hausmania.. Men du må melde deg på.

Sjekk www.repeat.no forumet..

Lenke til kommentar

Drit i åssen bukse du har, bare du ikke har på mer enn en t-skjorte eller langermet t-skjorte på overkroppen. Men jeg anbefaler uansett en litt baggy bukse eller knebukse istedenfor trange jeans.

Har 2000 igjen å leve på frem til 10. juni så jeg får ikke dratt pga. penger :( kjipt..

Lenke til kommentar
Drit i åssen bukse du har, bare du ikke har på mer enn en t-skjorte eller langermet t-skjorte på overkroppen. Men jeg anbefaler uansett en litt baggy bukse eller knebukse istedenfor trange jeans.

Har 2000 igjen å leve på frem til 10. juni så jeg får ikke dratt pga. penger :( kjipt..

6112026[/snapback]

Eid?

EDIT: Sluffy.. Send meg en PM med mobnr så får vi snakka mer om litt oppvarming først!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
kl? hvor? jeg vil dra og. bilett koster? haha den var morsom sikkert utsolgt det hehe

6112514[/snapback]

Kl 21 (eller 22?) på Sentrum Scene. Billettene til Ferry Corsten koster 295, og til Ferry Corsten og Deep Dish 395. (+ avg kanskje?). Vil bli lagt ut 200 billetter til Deep Dish i kveld ihvertfall... Det siste jeg leste..

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å gå med tidenes nerde-t-skjorte. Hvit sak, med det periodiske system på. Umulig å ikke finne meg igjen. :mrgreen:

6112498[/snapback]

Skal se om jeg finner deg igjen ;)

*lete etter bergensere*

6112734[/snapback]

...og en fra Asker som mest trolig henger med dem... :p

(og med fredriri senere på kvelden!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...