Gå til innhold

Ferry Corsten @ Sentrum Scene 16. mai

ZyberZone

Anbefalte innlegg

16. mai er jo fotballens nasjonaldag, gi dere!

6094691[/snapback]

Uhh, er vi kanskje mindre verdt fordi enkelte av oss ikke lar oss underholde av 22 mennesker som løper etter restene av en slaktet gris? Heldigvis har vi valgmuligheter her i landet, og Ferry Corsten redder oss fra fotballen denne dagen. :)

6094929[/snapback]

Nei, dere er ikke mindre værd, jeg synes bare at det er synd at dere skal gå glipp av den glede av å få være med å feire norsk fotballs nasjonaldag...

Men, hver sin smak.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay folkens.

Hva med å møtes 2300 ved Sentralstasjonen Oslo S, ved de store tavlene? Btw, hvis noen skulle ha pils først, finnes det en pub inne ved bussterminalen, med billigste pils-priser i byen.

Godt under 30,- for halvliteren. Pub'en ligger innendørs, et godt stykke innover (altså i samme "storbygg" som Oslo Plaza. Bussterminalen = Galleriet). Gå først inn svingdøren, gå et stykke, og så opp rulletrappen i stedet for å gå inn der hvor bussene står, og så til den pub'en som er lengst inn (ikke afrika-pub'en, men enda lenger innover). Sist gang jeg var der, hadde de faktisk palmer utenfor inngangen.

Endret av fredriri
Lenke til kommentar
Okay folkens.

Hva med å møtes 2300 ved Sentralstasjonen Oslo S, ved de store tavlene? Btw, hvis noen skulle ha pils først, finnes det en pub inne ved bussterminalen, med billigste pils-priser i byen.

Godt under 30,- for halvliteren. Pub'en ligger innendørs, et godt stykke innover (altså i samme "storbygg" som Oslo Plaza. Bussterminalen = Galleriet). Gå først inn svingdøren, gå et stykke, og så opp rulletrappen i stedet for å gå inn der hvor bussene står, og så til den pub'en som er lengst inn (ikke afrika-pub'en, men enda lenger innover). Sist gang jeg var der, hadde de faktisk palmer utenfor inngangen.

6105530[/snapback]

Ikke afrika-pub'en? Der sto det jo palmer utenfor sist jeg var der? Er vel ca et halvt år siden, men uansett da ;)

Selv hadde jeg nok valgt et litt kulere sted å ta noen pils.

Stargate er jo litt mere liv ihvertfall..

Café Sør har jo veldig gode drinker, og er ikke langt ifra Sentrum Scene, men, er vel 20 år der da.

Finnes jo noen pub'er i Storgata også, oppover mot Hausmannsgate, som ser ganske billige ut, og er nære SS.

Men, å møtes 23.00 høres LITT sent ut spørr du meg? Kl 23 er jeg nok på vei til SS, om jeg ikke allerede er der..

Lenke til kommentar

Men, å møtes 23.00 høres LITT sent ut spørr du meg? Kl 23 er jeg nok på vei til SS, om jeg ikke allerede er der..

6105943[/snapback]

That's more like it!!

Fredriri: Vi kan jo møtes et sted eller no..? :p Du har jo nr mitt.. Men hvorfor gidder du ikke å se på Phynn?

Lenke til kommentar
Jamie spiller først av alle tror jeg, så kommer Phynn, og deretter Stigma.  :w00t:

Men da dropper jeg møtet, tror ikke jeg rekker å komme dit før ca 2230, 2300 anyway. Stargate funker også, eller Lille Laila :whistle:

6106691[/snapback]

Lille Laila er uaktuelt.... he he. Bedre på Stargate. Heldigvis er Lille Laila stengt, lukket og borte. De ble borte for noen måneder siden, så nå står lokalet der helt tomt.

Lenke til kommentar

Jeg skal uansett se Phynn, så enten må møtet bli før det, ellers møter ikke jeg. :)

To av de som skal være med var nylig i Oslo, og det eneste de klart å finne av utesteder med 18-års grense var blaco bar, eller noe sånt, og hemmingway, eller noe sånt. Hvor ligger de i forhold til alt, og hva er det egentlig for steder (tror ikke disse to var for overbegeistret).

Lenke til kommentar

Meet-up for de som skal se Phynn og...

Meg

sluffy m/ venner

---

fredriri: Hvorfor ikke se Phynn? Han starter vel ikke før 22.00 eller no. Kanskje senere og. Starter vi med en meet-up + bartur trenger vi vel ikke å møtes senere enn 21?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...