Ballus Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 16. mai er jo fotballens nasjonaldag, gi dere! 6094691[/snapback] Uhh, er vi kanskje mindre verdt fordi enkelte av oss ikke lar oss underholde av 22 mennesker som løper etter restene av en slaktet gris? Heldigvis har vi valgmuligheter her i landet, og Ferry Corsten redder oss fra fotballen denne dagen. 6094929[/snapback] Nei, dere er ikke mindre værd, jeg synes bare at det er synd at dere skal gå glipp av den glede av å få være med å feire norsk fotballs nasjonaldag... Men, hver sin smak.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 For meg blir det litt vanskelig å dra opp til Trondheim for å se på RBK den 16. mai! Jeg går for Ferry!! La oss komme tilbake til temaet! Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Ikke lenge igjen nå. Vi snakker under 2 uker *Glede seg* 6041459[/snapback] Vi snakker 2 dager! Dette blir bedre enn knall. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg er sikkert like kjent i Oslo som du er i min lomme, så jeg forbeholder meg retten til å nikke og smile mens andre kommer med forslag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg kan bare veien til Sentrum Scene jeg, ellers kan jeg ingenting! Fredriri: Gief info!! Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg og vil være med på meet-up listen, for jeg skal nemlig være med Sluffy til denne svært festlige begivenheten... Gleder meg som en liten unge nå! Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Okay folkens. Hva med å møtes 2300 ved Sentralstasjonen Oslo S, ved de store tavlene? Btw, hvis noen skulle ha pils først, finnes det en pub inne ved bussterminalen, med billigste pils-priser i byen. Godt under 30,- for halvliteren. Pub'en ligger innendørs, et godt stykke innover (altså i samme "storbygg" som Oslo Plaza. Bussterminalen = Galleriet). Gå først inn svingdøren, gå et stykke, og så opp rulletrappen i stedet for å gå inn der hvor bussene står, og så til den pub'en som er lengst inn (ikke afrika-pub'en, men enda lenger innover). Sist gang jeg var der, hadde de faktisk palmer utenfor inngangen. Endret 14. mai 2006 av fredriri Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Du vet at det starter 21.00? Jeg vil gjerne få med meg Phynn og.. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Okay folkens. Hva med å møtes 2300 ved Sentralstasjonen Oslo S, ved de store tavlene? Btw, hvis noen skulle ha pils først, finnes det en pub inne ved bussterminalen, med billigste pils-priser i byen. Godt under 30,- for halvliteren. Pub'en ligger innendørs, et godt stykke innover (altså i samme "storbygg" som Oslo Plaza. Bussterminalen = Galleriet). Gå først inn svingdøren, gå et stykke, og så opp rulletrappen i stedet for å gå inn der hvor bussene står, og så til den pub'en som er lengst inn (ikke afrika-pub'en, men enda lenger innover). Sist gang jeg var der, hadde de faktisk palmer utenfor inngangen. 6105530[/snapback] Ikke afrika-pub'en? Der sto det jo palmer utenfor sist jeg var der? Er vel ca et halvt år siden, men uansett da Selv hadde jeg nok valgt et litt kulere sted å ta noen pils. Stargate er jo litt mere liv ihvertfall.. Café Sør har jo veldig gode drinker, og er ikke langt ifra Sentrum Scene, men, er vel 20 år der da. Finnes jo noen pub'er i Storgata også, oppover mot Hausmannsgate, som ser ganske billige ut, og er nære SS. Men, å møtes 23.00 høres LITT sent ut spørr du meg? Kl 23 er jeg nok på vei til SS, om jeg ikke allerede er der.. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jamie spiller først av alle tror jeg, så kommer Phynn, og deretter Stigma. Men da dropper jeg møtet, tror ikke jeg rekker å komme dit før ca 2230, 2300 anyway. Stargate funker også, eller Lille Laila Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Men, å møtes 23.00 høres LITT sent ut spørr du meg? Kl 23 er jeg nok på vei til SS, om jeg ikke allerede er der.. 6105943[/snapback] That's more like it!! Fredriri: Vi kan jo møtes et sted eller no..? Du har jo nr mitt.. Men hvorfor gidder du ikke å se på Phynn? Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Fordi vi kommer nok til å vorse her i Tønsberg, før vi drar innover. That's why Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Fordi vi kommer nok til å vorse her i Tønsberg, før vi drar innover. That's why 6106730[/snapback] You piece of ......... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Jamie spiller først av alle tror jeg, så kommer Phynn, og deretter Stigma. Men da dropper jeg møtet, tror ikke jeg rekker å komme dit før ca 2230, 2300 anyway. Stargate funker også, eller Lille Laila 6106691[/snapback] Lille Laila er uaktuelt.... he he. Bedre på Stargate. Heldigvis er Lille Laila stengt, lukket og borte. De ble borte for noen måneder siden, så nå står lokalet der helt tomt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Er det ingen av dere som har tenkt å få med dere Phynn? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg skal uansett se Phynn, så enten må møtet bli før det, ellers møter ikke jeg. To av de som skal være med var nylig i Oslo, og det eneste de klart å finne av utesteder med 18-års grense var blaco bar, eller noe sånt, og hemmingway, eller noe sånt. Hvor ligger de i forhold til alt, og hva er det egentlig for steder (tror ikke disse to var for overbegeistret). Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Huff... Ikke lenge igjen nå. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Jepp, ingen slår Ferry i å lage action på gulvet 27 timer igjen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Meet-up for de som skal se Phynn og... Meg sluffy m/ venner --- fredriri: Hvorfor ikke se Phynn? Han starter vel ikke før 22.00 eller no. Kanskje senere og. Starter vi med en meet-up + bartur trenger vi vel ikke å møtes senere enn 21? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå