Gå til innhold

Ferry Corsten @ Sentrum Scene 16. mai

ZyberZone

Anbefalte innlegg

Tror jeg gjør det samme! Har spurt Ferry om han blir igjen på 17. mai! Har ikke fått svar enda :p
Hehe..Nice ;) Selv om jeg tviler på det, så hadde det vært fett om han hadde fått med seg feiringen i Oslo. Spesielt russetoget...

5955257[/snapback]

Vi i Asker får ikke lov til å gå forbi Skaugum med mer =/ (russen altså) Har vært for mye bråk de forrige årene :(

Det er jo lov å håpe at han blir :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Er Ferry Corsten syremusikk?  :hmm:

Og isåfall, hvordan er det på syrekonsert?  :ohmy:

6047701[/snapback]

Hehe, nei, jeg ville ihvertfall ikke definert det som syremusikk. Visse definerer jo "alt" elektroniskt som syremusikk.. Selv liker jeg ikke å bruke de ordene, men bla. psy-trance skulle jeg kunne putte i den kategorien der ;)

Lenke til kommentar

Kan like gjerne lage en meet-up her og..?

Hvem skal? (hvis dere gidder å stå med hw-forum- og ferrycorstenforum-folk):

Fra hw:

DJ_Dark

Fredriri

Sluffy

Dozer_

----

Fra fcf:

Darkstorm (meg)

Freeloop (fredriri/fredrik)

Euphoria

Sluffy

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Hadde vært kult å møtes på en eller annen plass for å ta en pils eller to, og få i gang stemningen skikkelig. Jeg kommer i så tilfelle sikkert til å stille sterkt, og ha med meg en del andre. Vi er seks stykker som reiser sammen fra Bergen :D

Lenke til kommentar
16. mai er jo fotballens nasjonaldag, gi dere!

6094691[/snapback]

Uhh, er vi kanskje mindre verdt fordi enkelte av oss ikke lar oss underholde av 22 mennesker som løper etter restene av en slaktet gris? Heldigvis har vi valgmuligheter her i landet, og Ferry Corsten redder oss fra fotballen denne dagen. :)

Lenke til kommentar
Hadde vært kult å møtes på en eller annen plass for å ta en pils eller to, og få i gang stemningen skikkelig. Jeg kommer i så tilfelle sikkert til å stille sterkt, og ha med meg en del andre. Vi er seks stykker som reiser sammen fra Bergen :D

6094315[/snapback]

Hadde vært moro det ja :)

Noen idéer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...