Gå til innhold

Ferry Corsten @ Sentrum Scene 16. mai

ZyberZone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DESTINATION OSLO

FERRY CORSTEN

- = HAVE A NICE FLIGHT= -

SENTRUM SCENE OSLO

OSLO'S RÅESTE CLUB SCENE

TIRSDAG 16.05.06 KL21:00

DØRENE ÅPNER 21.00-18 ÅR LEG.

WWW.SENTRUMSCENE.NO

No cameras

18 years ID

Ståplasser

HVAAAAA!? Jeg skulle jo ha med kamera!! Nå får jeg kanskje ikke tatt bilde av meg og Ferry hvis jeg får møtt han! faen! Det var en strek i regningen!!

Lenke til kommentar
HVAAAAA!? Jeg skulle jo ha med kamera!! Nå får jeg kanskje ikke tatt bilde av meg og Ferry hvis jeg får møtt han! faen! Det var en strek i regningen!!

5791897[/snapback]

Det sier de alltid :) Har ennå ikke blitt stoppet med kamera, og vært på en del konserter. Skulle du ikke "tørre" å ta med deg digitalkamera, så ta med deg et engangskamera. Det gjør ikke så mye om de tar kamerat i inngangen..

Dessuten så må de jo snart stoppe mobiler da.. De har jo begynt å få ganske OK kamera...

Lenke til kommentar

De tar vel bare digitalkameraer tipper jeg, hvis de gidder. Er vel mest noe de annonserer på forhånd, men som de kanskje ikke gidder å håndheve (med mindre du har med deg et svært videokamera :p). Nettop kjøpt ny mobil med 2mp kamera og VGA oppløsning på film, så burde vel klare å gjøre noen dugenes bilder/opptak med den også :)

De kan jo umulig inndra mobiler. Da måtte jo 99% av alle som kom dit levert fra seg tlf. siden nesten alle mobiler nåtildags har en eller annen form for kamera.

Lenke til kommentar
Mitt mobkamera er elendig og dessuten har jeg ikke blåtann... Vurderer nesten å prøve å ta med kamera.. Hvis de tar det, får du det igjen da?

5796719[/snapback]

Du bør ikke regne med det. Fikk ikke igjen mitt sist jeg var på konsert. :realmad:

Lenke til kommentar
Mitt mobkamera er elendig og dessuten har jeg ikke blåtann... Vurderer nesten å prøve å ta med kamera.. Hvis de tar det, får du det igjen da?

5796719[/snapback]

Du bør ikke regne med det. Fikk ikke igjen mitt sist jeg var på konsert. :realmad:

5796795[/snapback]

Jammen...........! :realmad:

Lenke til kommentar

5796719[/snapback]

Jeg skal ta med mitt. Har som sagt aldri blitt stoppet med det, men skulle jeg bli stoppet, så går jeg bare hjem med det, og leverer det. Bor jo bare 6-7 min unna :)

Lenke til kommentar

5796719[/snapback]

Jeg skal ta med mitt. Har som sagt aldri blitt stoppet med det, men skulle jeg bli stoppet, så går jeg bare hjem med det, og leverer det. Bor jo bare 6-7 min unna :)

5797532[/snapback]

7-8 min unna i gangavstand?

Jeg bor ca 25 min unna med bil så det blir litt værre!

Lenke til kommentar

Det spørs nok litt på vakta og hvor mange som evt blir fratatt kamera. Er det 50 kameraer som blir inndratt kan man nok glemme å få det igjen. Da sier de bare at dette visste du på forhånd ikke var lov, men gjorde det likevel. Synd for deg.

Lenke til kommentar
Det spørs nok litt på vakta og hvor mange som evt blir fratatt kamera. Er det 50 kameraer som blir inndratt kan man nok glemme å få det igjen. Da sier de bare at dette visste du på forhånd ikke var lov, men gjorde det likevel. Synd for deg.

5797789[/snapback]

Da setter jeg en navnelapp på da ^^ Må bare gjemme den litt :)

Bare en dag igjen til billettene legges ut!! Jeg MÅ være først :D

Lenke til kommentar

5797789[/snapback]

Da setter jeg en navnelapp på da ^^ Må bare gjemme den litt :)

Bare en dag igjen til billettene legges ut!! Jeg MÅ være først :D

5798557[/snapback]

Klistre en navnelapp på batteriet. Det tar de nok neppe utav.

Noen som vet om gode plasser man kan vorse. på? Vi kommer seks folk fra Bergen, har ikke hotellrom, og trenger derfor en bar/utested med artig musikk og god pils (hvis prisen i tillegg er god, er det absolutt et pluss).

Lenke til kommentar

Det spørs veeeldig på folka som er vakter. Jeg har faktisk opplevd å få med meg drikkevarer jeg hadde med fra utesteder når jeg skulle dra, mens andre ganger har de tatt det ut og helt det på bakken rett foran trynet på meg når jeg kom :p

Er jo noe annet med kameraer da. Men siden de har sagt at det ikke er lov tror jeg de kan forbeholde seg retten til å konfiskere de. Så hvis vaktene er snille får man de igjen, men hvis de er teite så tar de dem tror jeg. Putt kameraet under pungen i bokseren :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som vet om gode plasser man kan vorse. på? Vi kommer seks folk fra Bergen, har ikke hotellrom, og trenger derfor en bar/utested med artig musikk og god pils (hvis prisen i tillegg er god, er det absolutt et pluss).

5798973[/snapback]

Den er litt tricky.. Spesielt vanskelig å få til om ettermiddagen.. Det med artig musikk ihvertfall ;) 18 eller 20 år forresten?

Ikke noe hotellrom? Kommer på lørdagen, og drar på søndagen da eller no? Blir et langt nachspiel hører jeg... :innocent:

Edit: 1 time til jeg skal kjøpe mine billetter :)

Endret av ZyberZone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...