Gå til innhold

Ferry Corsten @ Sentrum Scene 16. mai

ZyberZone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gir så absolutt faen i russefeiringa de timene Ferry spiller. En kompis og meg har som mål å komme backstage! :D Det må bare skje. Ellers er det også en tråd på Ferry forumet :)

Looking forward!!

EDIT: Er det plass til 3000?? Oiii! Parteeeeeeey :w00t:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Nå ser det ut som vi kommer til å reise meg og 4-5 kamerater, hvis ikke flere henger seg på. Var på Tiësto i fjor, og dette må bare bli minst like kult. Russetiden virker oppskrytt likevel.

5747055[/snapback]

MINST like kult? Dette blir 100000 ganger bedre. Tiësto er oppskrytt!!

Lenke til kommentar
Dra heller på Ferry enn russefull. Jeg angrer så inderlig bittert på at jeg valgte russefyll fremfor Tiesto i fjor...

Er det 18 år aldersgrense?

5747818[/snapback]

18år i Ferry Corsten "rommet". 20 hvis du vil se Deep Dish også.

REDIGERT: Minst like kult = like kult eller bedre. Er det gale da? Da vinner hvertfall ikke Tiësto. :p

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Dra heller på Ferry enn russefull. Jeg angrer så inderlig bittert på at jeg valgte russefyll fremfor Tiesto i fjor...

Er det 18 år aldersgrense?

5747818[/snapback]

18år i Ferry Corsten "rommet". 20 hvis du vil se Deep Dish også.

REDIGERT: Minst like kult = like kult eller bedre. Er det gale da? Da vinner hvertfall ikke Tiësto. :p

5747937[/snapback]

Det er best for han at han ikke vinner ^^

Lenke til kommentar

Jeg må si at etter jeg var og så Tiesto.com release party i Henieken Music Hall i nederland 3.12 i fjor så fikk jeg en HELT annen oppfatning av Tiesto. Live er mannen simpelten genial. Det var en helt utrolig opplevelse. Jeg er ingen fan av hans egne produksjoner og synes for det meste musikken han lager er kjedelig, men live var det noe helt annet...

Jeg syntes Ferry spiller så mye rart for tiden, noe som detter over i litt mer elektronika sjanger og house...

Dritt at jeg ikke blir 20 før i desember :p Har lyst til å oppleve Deep Dish live... Men de spiller mye rart live, så jeg vet ikke helt om det blir like bra som jeg innbiller meg :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Hva tror dere han vil spille da? Jeg regner med at det blir mange av de nye sangene hans siden L.E.F. albumet har release 9 dager etter opptreden på Sentrum Scene. Ellers håper jeg Out Of The Blue blir spilt som en classic. Elsker den sangen!! :love:

Lenke til kommentar
Da var flybilletter kjøpt og betalt for tilsammen seks personer. Nå venter man bare på konsertbillettene, og at den riktige datoen skal komme. :)

5759270[/snapback]

Husker faktisk at du var på Tiësto. Prata litt om det her på HW også..

Mye mulig jeg møtte deg, prata med en Bergenser husker jeg ;)

Blir uansett konge det her :)

Lenke til kommentar
Da var flybilletter kjøpt og betalt for tilsammen seks personer. Nå venter man bare på konsertbillettene, og at den riktige datoen skal komme. :)

5759270[/snapback]

Husker faktisk at du var på Tiësto. Prata litt om det her på HW også..

Mye mulig jeg møtte deg, prata med en Bergenser husker jeg ;)

Blir uansett konge det her :)

5759553[/snapback]

Kanskje det ja. Jeg snakket med en del folk. Jeg er forøvrig ett stykk tynn liten bergenser, som gikk med hvit singlet på Tiësto. Du er? :green:

Lenke til kommentar
Kanskje det ja. Jeg snakket med en del folk. Jeg er forøvrig ett stykk tynn liten bergenser, som gikk med hvit singlet på Tiësto. Du er? :green:

5759631[/snapback]

Hehe, for å være helt ærlig så husker jeg ganske lite ifra alt utenom selve konserten.. Prata med en del bergensere ute, hvor folk røyka.. Husker ikke engang hva jeg hadde på meg den kvelden.. He he. Kanskje ser deg i år også, enda det blir mer enn dobbelt så mye folk...

Endret av ZyberZone
Lenke til kommentar

Da har vi nok snakket sammen. Je var nemlig ute en del ganger, og snakket med masse mennesker. Vi var fem stykker herfra på konserten, samt at vi møtte et par andre vi kjente fra før, så om du ikke har snakket med meg, har du sikkert snakket med en av de jeg reiste med. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...