Delvis Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har tenkt å anskaffe en Tv til å ha i et mindre rom (avstand ca 2,5 - 3 meter) Vet ikke sikkert hvor stort det da bør være, men selvfølgelig widescreen og best mulig billed-kvalitet (LCD antar jeg?)og gjerne med løsninger som gjør at det ikke for fort blir teknisk avlegs Denne tv'en vil bli brukt mest for film fra dvd og Pc Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Om jeg ikke husker feil så bor du på Levanger (eller noe i den duren). Jeg ser at Highfiklubben har to modeller til under 10 000,- som kunne vært interessant: Hugoson 3221 Samsung LE-26M51B Det beste er jo å se hvordan de yter selv. Endret 13. mars 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Nei det er nok en misfortåelse, og det er ikke Hifi klubben her. Men der er Elkjøp. Så det kunne jo vært fint om noen der var bra. Thomson, er de bra nå? Har sett noen Thomson Tver av og til og synes de har bra bilder hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå