Techpoint Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Konge, hvor gammel er du? Må også ha denne i mine innlegg 5840576[/snapback] er heldigvis ikke kommet lenger enn 26 år :!: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Konge, hvor gammel er du? Må også ha denne i mine innlegg 5840576[/snapback] er heldigvis ikke kommet lenger enn 26 år :!: 5841344[/snapback] 26 er en sinnsyk fin alder Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Da var vi kommet litt videre på badet hvertfall Her ser dere det ene sideskapet, hvor det egentlig er skuffer, men pga disse rørene du ser bak der, ett stk vannrør og ett avløpsrør gikk dette dårlig. Slik ser det ut: Løsningen ble å få fabrikken til å lage en hengslet dør til oss, slik at vi kunne fjerne skuffen og bare ha en "vanlig" skapdør der, du kan ikke se at den er noe annerledes enn andre innredninger, før du åpner den da seff. Bilde av gammel front som tilhørte skuff: Bilde av ny front, ferdig frest for hengsler: Kommer med bilde av ferdig innredning en gang i løpet av morra dagen.. Kjøkkenet kom jo også på fredag, så dette hentet vi da, og begynte å rive det gamle på lørdagen, fikk hjelp av mamma og pappa også, så de 2 og fruen i huset stod for rivingen av det gamle som så slik ut før: (Her har vi fjernet dørene da) Og her er rivingen påbegynt: På dette bildet ser dere at det er ny gips sånn ca midt på veggen, dette er fordi flisene som var der hang som faen, så istedet for å stresse med å hugge ned all flisen og så fjerne den ødelagte gipsen bak, tok pappa frem sirkelsaga og kappet ned hele den delen med flis på, så fikk vi bort alt i en fei, hehe. Og når man pusser opp må man regne med å ha litt rot, spesielt i stua :!: Selv holder jeg på med badet og har nok å gjøre der Endret 1. april 2006 av Techpoint Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) huff! ja husker hvordan det var når vi skifet kjøkken i januar... Leter fremdeles etter kjøkken redskaper som er "missing in action"... Smart det der med flisene.. Hadde samme problem selv. Bare at tapeten hang også godt og laget mye sår, så det ble med ny gips rundt det hele. Lykke til vider! Og bra med kvinnfolk som har litt 'demolition' skills.. Endret 1. april 2006 av Blacki Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 huff! ja husker hvordan det var når vi skifet kjøkken i januar... Leter fremdeles etter kjøkken redskaper som er "missing in action"... Smart det der med flisene.. Hadde samme problem selv. Bare at tapeten hang også godt og laget mye sår, så det ble med ny gips rundt det hele. Lykke til vider! Og bra med kvinnfolk som har litt 'demolition' skills.. 5852355[/snapback] takk takk Nå får vi jo se åssen det går i dag, mamma og pappa er vel rett rundt hjørnet tenker jeg, og håper de fant de delene jeg etterlyste, noen innstikkhylser til vannrørene for da kan jeg få koblet ferdig vannet på badet også Avløpet er hvertfall klart Men får hive i meg noe frokost før vi begynner.. Følg med! Kjøkkenet kommer til å gå veldig unna med tanke på at de er 3 stk som jobber der Benkeplater og fronter kommer vel i morra om jeg ikke tar feil, så om alt går greit så er det ferdig på tirsdag eller onsdag til uka. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Da var innredningen på plass, manglet ett håndtak, men dette får vi til mandag. Her ser dere også hva jeg mente med at den ene "skuffen" ble til ett skap istedet Den øverste er skuff, den nederste er blitt til skap. På kjøkkenet har vi fått på plass noen skap, men ingen vits å ta noen bilder der enda da det er så mye som står i veien. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Meget pent bad. Har du fått dekket over rørene med en plate? Kan ikke se rørene på siste bildet. Gleder meg til å se kjøkkenet. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Sinnsykt fint bad, gleder meg til kjøkkenet Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ser ikke ut som det er noen plate helt bakerst, kan jo se panelet. Tror vinkelen er sånn at vi akkurat ikke ser rørene Stå på, får masse inspirasjon av deg Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Ser ikke ut som det er noen plate helt bakerst, kan jo se panelet. Tror vinkelen er sånn at vi akkurat ikke ser rørene Stå på, får masse inspirasjon av deg 5854525[/snapback] hehe, du har nok helt rett i det med rørene ja, ble nesten litt "imponert" sjøl, mente på at rørene var mye mer midt i skapet, men det bildet må være slik at man AKKURAT ikke ser de, for de er der begge to.. Takker for de positive kommentarene så langt Skal til med det elektriske der inne nå, så får vi jo se åssen det går :!: Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Skal til med det elektriske der inne nå, så får vi jo se åssen det går :!: 5854744[/snapback] Trenger du "hjelp" så kommer jeg! :!: Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Da har vi fått gjort litt på kjøkkenet, her er alle skrogene som skal stå på gulvet på plass, samt at vi har stablet alle overskapene inntil den ene veggen. Komfyren kommer i det skapet hvor det står en pappeske. Kjøkkenets oppbygning er ganske lik slik den var, men det er blitt mer effektivt med tanke på plassbenyttelse, med takhøye overskap og høyskap. På badet begynner det også å nærme seg, det er nå montert stikkontakter over høyskap, ved siden av overskap til høyre, og inni servantskapet til anlegget :!: Totalt blir det elektriske på badet som dette: 5 stikkontakter 3 spotter over speil 4 spotter i tak på dimmer 1 lyspunkt på gulvnivå ved toalettet (som nattlys styrt av beveg.føler) 1 stk Devi 500 watts varmekabel styrt av Devi 550 termostat (selvlærende) Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Husk å være nøyen med jording på bad og spesielt over/rundt vask på kjøkken. Blir fort litt "krypstrøm", og den kan lage bøll nok... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Husk å være nøyen med jording på bad og spesielt over/rundt vask på kjøkken. Blir fort litt "krypstrøm", og den kan lage bøll nok... 5857662[/snapback] Tror ikke det skal bli noe problem nei, skal snart bytte ut hele det elektriske anlegget i huset også så da blir det enda bedre.. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Da er det bekreftet frontene til kjøkkenet kommer i dag, så da blir det hvertfall litt å gjøre der, men benkeplatene var foreløpig ikke kommet Bilder kommer utover kvelden, blir nok ganske sent i dag ja. Kjøpte også en hullsag for å borre hull til avtrekksvifta på badet, den kosta jo nesten 500kr Men skal nok få brukt den til litt mer enn det håper jeg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Hvor har du kjøpt kjøkken? Her går det unna, ja. Har du tatt deg fri for å pusse opp? Endret 3. april 2006 av darkness| Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 etter mine øyner så ligner det på IKEA Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Hvor har du kjøpt kjøkken? Her går det unna, ja. Har du tatt deg fri for å pusse opp? 5861326[/snapback] Det er nok ikke noe ikea kjøkken nei, jeg drar all innredning rett fra rullebåndet på fabrikken Og til han som skrev at det lignet på ikea, hehe de fleste skrog er ganske så like, det er nok frontene som er forskjellige, og utgjør ca 50% av prisen på ett kjøkken.. Eneste som er ikea på det kjøkkenet er den karusellen i hjørneskapet, fordi den var billigere der, samt noen sånne stenger til å henge utstyr på under overskapene. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Hvor har du kjøpt kjøkken? Her går det unna, ja. Har du tatt deg fri for å pusse opp? 5861326[/snapback] Tok meg fri en uke når jeg begynte på badet ja, men etter det har jeg kun holdt på etter jobb Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hvis man først satser på "heltre", så har man gjerne "heltre" skrog også. Tenker det er dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå