nree Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hvorfor legge denne tråden i off topic? 5787412[/snapback] Hvor skulle den ellers vært? 5787475[/snapback] I Arbeidslogger kansje!? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Får legge den til i mine innlegg jeg og Keep up the good work Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 I Arbeidslogger kansje!? 5799103[/snapback] Passer vel ikke helt under Hardware, men men...... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 I Arbeidslogger kansje!? 5799103[/snapback] Passer vel ikke helt under Hardware, men men...... 5801459[/snapback] Nja, kan jo strekke det så langt som at du installere ny hardware i veggene dine da. "Casemods" liksom . Nye "sata" kabler til lampene dine Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 ..og hva heter en Jernvareforetnig i usa feks. ? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Kom rørleggeren tidsnok? eller kom han 4 timer for seint som vanlig.. 5758409[/snapback] hehe, han kom, men tok sin tid å få gjort jobben Før jeg kommer med flere bilder av badet så slenger jeg opp ett bilde av den provisoriske hjemmekinoen min, og som man ser der så ser man at gulvet er bombet, er ikke så lenge siden vi flyttet inn, ca en måned siden, og ikke alle rom har hatt lik prioritet for å si det sånn :!: Men anlegget består grovt sett av: Komplett sett med infinity høyttalere (front, rear og center) Pioneer forsterker Pioneer DVD-spiller (bestillt) Epson prosjektør (som gir meg ett bilde på 52") Og bedre skal det bli 5760148[/snapback] Even så at det ble nevnt hjemmekino. Hva slags spiller har du bestillt deg? Har selv bestillt meg en pionner 640 opptaker...gleder meg. Hvilken fortserker har du? Bygge subkasser er skoj. Har en worklog om akkurat dette på hjemmesiden min. Goggen90: SLutt å wine om hvor denne tråden skal være. Det er riktig nok en worklog/casemod kategori, men den ligger under hardware. Endret 23. mars 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Even så at det ble nevnt hjemmekino. Hva slags spiller har du bestillt deg? Har selv bestillt meg en pionner 640 opptaker...gleder meg. Hvilken fortserker har du? Bygge subkasser er skoj. Har en worklog om akkurat dette på hjemmesiden min. Goggen90: SLutt å wine om hvor denne tråden skal være. Det er riktig nok en worklog/casemod kategori, men den ligger under hardware. 5802559[/snapback] Er vel samme spiller som deg tenker jeg, husker ikke helt :!: Ellers har det vært noen dagers opphold i oppussingen, vi var 2 par på ikea i helgen og vi fikk da svidd av 14-15 000kr (Er fornøyd med at vi klarte å holde prisen nede) Har holdt på noen timer i kveld på detta badet da, og endelig er vi nesten ferdig med alle flisene, nå gjenstår bare flisene rundt rørene til dusjbatteriet, og jeg sier det bare, ikke kjøp fliskutteren til biltema med hulltaker, den hulltakeren funker ikke så om det smalt i helvete Igjen, første gang jeg legger flis på vegg Tok ca 3 timer til tross for at jeg begynner å bli seriøst syk Men vi må bli ferdig med badet nå, så har ikke noe valg, men tar det jo veldig med ro, sånn at jeg kanskje kan bli skikkelig frisk til helgen når kjøkkenet kommer. Endret 29. mars 2006 av Techpoint Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Dette blir fint, har du planlagt feste "på toppen" av dusjen, eller kan dette monteres senere på utsiden av flisene? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Wow, stilig! *Følge med på* Lykke til! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Dette blir fint, har du planlagt feste "på toppen" av dusjen, eller kan dette monteres senere på utsiden av flisene? 5829553[/snapback] Skjønte ikke helt hva du mente med dette? Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Han mente dusjhodet tror jeg.. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Han mente dusjhodet tror jeg.. 5830188[/snapback] Var egentlig det jeg trodde ja, og om det er det han mener så blir det nok mulig at det ene festet være helt i toppen av veggen som det er flis på, eller oppå plata som er over flisene, det nederste festet blir uansett på flisene, og det er ikke noe problem å montere dette i etterkant nei. De fleste jeg kjenner til borer bare hull i flis og vegg og skrur det på plass, mulig jeg guffer litt flytende membran på pluggene som skal gjennom flisene og veggen da.. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Her er det litt skrog på plass frontene er jo ikke montert enda da.. Men her ser man jo litt åssen det blir.. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Da har vi også påbegynt oppussingen av kjøkkenet, dvs maling, tenkte det var greit å være ferdig med malingen når den nye innredningen kommer (mest sannsynlig til helgen) så vi holder også på med å få demontert den gamle innredningen.. Kommer vel kanskje noen bilder i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ikke rart baderomsmøblene kostet 80k,-, det der er jo en hel (er det marmor) plate eller?. veldig bra Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Ikke rart baderomsmøblene kostet 80k,-, det der er jo en hel (er det marmor) plate eller?. veldig bra 5835327[/snapback] hehe, var da bare 30k :!: og det er en marmorvask ja. Har faktisk begynt å få på frontene også nå kommer med noen bilder i morra Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Når blir det hjemmekino Fett bad, likte den der marmorgreia. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Genialt Må ha denne i mine innlegg. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Konge, hvor gammel er du? Må også ha denne i mine innlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå