sixx Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 har ei fil på pcen som ligger å tar over 90% av ytelsen konstant. Det er heller ikke mulig å slette den.Alt går veldig treigt. Finnes det noen gode gratis programmer som kan fikse sånt? starte opp i sikkerhetsmodus ol.? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hvilken type fil er det? Ser du spør om sikkermodus men har du prøvd å slette den der? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 sitter på en annen pc no, men kan prøve sikkermodus når jeg kommer hjem. Men det er faktisk en AVI fil Lenke til kommentar
quakie Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hmm merkelig. Ta en hijackthis test og legg ut loggen her. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Google "delete avi file" ga en god del svar på problemet. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Hmm merkelig. Ta en hijackthis test og legg ut loggen her. 5745426[/snapback] takk for svar...men hva er en hijackt this test? å du som skrev om å søke på google, fikke veldig mange gode tips som jeg skal prøve ut Lenke til kommentar
quakie Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hmm merkelig. Ta en hijackthis test og legg ut loggen her. 5745426[/snapback] takk for svar...men hva er en hijackt this test? å du som skrev om å søke på google, fikke veldig mange gode tips som jeg skal prøve ut 5745470[/snapback] Du kan lese mer om det og laste det ned her! Det kan jo også være lurt å ta en spyware test+virus test Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå