joh-so Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har nettop satt sammen maskina mi, men får stadige problemer. XP pro install tok over 2 timer, sp2 samme tida, og alt jeg prøver å gjøre tar evig lang tid. Gammel hardware er ikke problemet, Asus A8N-SLI Premium, Athlon 64 3700+, 2g ram mm. Første gang jeg installerer SATA harddisk, og jeg reagerte litt på at jeg ikke måtte legge inn noe drivere først. Kan drivere her være problemet? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Nyere hovedkort trenger ikke drivere til sata. Cpuz er et lite prog som du kan bruke til å sjekke at hastigheter på hardware er som de skal være.. Lenke til kommentar
joh-so Skrevet 13. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2006 Tar gjerne imot flere forslag. Er i militæret for tida, så jeg får ikke testa ut før til helga. Lenke til kommentar
Evil_Ice2 Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Har du husket å instansiere javabønner ? Glemte det engang, ble utestengt fra forumet, og måtte kaste maskina mi. Fikk jo verken logga på! og maskina mi gikk treigt ... Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Prøvd å installere sata driverne du fikk med hk etter installasjon av OS da? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Glemte en gang å installere alt av firewall virusprogram og service packs før jeg gikk på nett en gang, og da gikk det i sirup å installere service pakkene, 1000virus med en gang. Men du har sikkert kontroll på det Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Andre drivere til SATA vil kanskje hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå