Dan Hansen Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Vennligst kun oppgi de typene du selv har testet ... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 La meg utvide det litt da; finnes det noen oversikt på nett som inneholder en slik liste - over ISDN-kort som er testet for SmoothWall (ja, jeg har kikket på smoothwall.org) Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 1. Mener å huske at SmoothWall er bygget på RedHat, så de generic driverene RedHat kommer med på LAN og ISDN, har også SmoothWall. Ergo: Let på http://www.redhat.com 2. Har testa Billion ISDN kort, og det funka fint 3. Får nytt ISDN kort til maskina den 26, så da kan jeg poste om det funka eller ikke. _________________ Hello, I'm a signature virus. Copy me to your signature and help me spread. [ Denne Melding var redigert av: _StatuS_ på 2002-09-23 21:20 ] Lenke til kommentar
Ptomania Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Nå har vel ikke drivere så veldig mye med distro å gjøre da.. ettersom det tross alt er en kjerne modul... Just a thougt.. Ptomania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå