trulta Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Er det noen som har prøvd Casio Z850? Venter spent, har tenkt å kjøpe NÅ, men vil gjerne ha noen brukererfaringer først. Hilsen Trulta Endret 16. mars 2006 av trulta Lenke til kommentar
Teldar Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Her er mine erfraringer så langt. Kun hatt kameraet i 2 dager... -Liten/hendig størrelse -Virker "solid". -Tar svært bra bilder -Manuelle muligheter -Best shot funksjon for både stillbilder og film. -Bra filmkvalitet i mpeg 4 (tar liten plass), med mulighet for stabilisator og lys. -Bra skjerm 2.5" -Svært hurtig oppstart -Meget lang batterikapasitet. Noe du lurer på så fyr løs! Lenke til kommentar
symbol Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Hei. Jeg har noen spørsmål :-) Har og tenkt på å kjøpe et Z850 eller Olympus mju 810.. Men de er jo så nye at jeg finner ikke noen tester.. Fant ut at de selge Z850 på PSData.. Er denne med Norsk meny? Har du noen bilder du kan legge ut i full oppløsning? Tenker på bilder i forskjellige lysforhold, detaljrikdom og fargenyanser. Hilsen Martin Endret 13. mars 2006 av symbol Lenke til kommentar
trulta Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Har nå bestilt og venter spent! Lenke til kommentar
symbol Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Gi en annmeldelse av bildekvaliteten da? Det er jo så ymse med 8mpix på små ccd'er :-) Lenke til kommentar
trulta Skrevet 22. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2006 Gi en annmeldelse av bildekvaliteten da? Det er jo så ymse med 8mpix på små ccd'er :-) 5791270[/snapback] Sorry! Noe vettugt kan ikke jeg komme med blant alle de proffe innleggene her. Fikk kameraet igår og er nybegynner som har tenkt å lære. Lenke til kommentar
Teldar Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Gi en annmeldelse av bildekvaliteten da? Det er jo så ymse med 8mpix på små ccd'er :-) 5791270[/snapback] Det er betydelig bedre bilder enn på Z750, særlig macro og i dårlig lys. Men, det er en feil på videofunksjonen. Hq mode er dårligere enn normal. Kornete og "stairstepping" hvis du skjønner hva jeg mener. Dette blir trolig fiksa gjennom en firmware oppdatering på samme måte som en fiksa problemene med z750 etter at den kom ut. Pga av EU regler så er det 10 minutter limit på hvert videopptak (i følge casio). Kjøper du fra andre land så slipper du dette - men en kan trolig fjerne denne grensa med ny firmware når dette kommer. Lenke til kommentar
symbol Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Fant en link med noen fler kommentarer, samt nedlastning av bilder og film fra Z850 kameraet.. Bildene er jo svært bra syntes jeg.. Filmen er litt dårligere.. http://forums.dpreview.com/forums/read.asp...essage=17562844 /Hilsen Martin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå