forplay Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei.. Har et 7800gt og har tenkt å se filmer på min 28" CRT-tv.. Lurer på hva slags kabel jeg trenger for å få bilde på tv-skjermen fra pcen.. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) Det kan bli vanskelig å få det til, men mindre du investerer i en overgang fra VGA til Scart. Jeg vet ikke hvor slike selges, men du kan alltids søke på google. Her er et eksempel: VGA-SCART Jeg fant en ferdig sak på EBAY Endret 13. mars 2006 av Snublefot Lenke til kommentar
oegranslo Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 hei! lurte på dette selv for noen dager siden og stakk ned på elkjøp for å finne ut hva jeg måtte ha for å kunne se PC-bilde på TV skjermen. Resultatet ble at jeg kjøpte en compositt kabel for å plugge inn i den gule video kontakten på tven og på pcens skjermkort. Forøvrig har jeg også 7800GT, XFX, og da fikk jeg med en modul som gjorde det mulig å koble alt mulig til pcen. Vet ikke hva det heter, men jeg regner med at du skjønner hva jeg mener.. Du kan eventuelt trekke en s-video kabel på samme måte som en compositt kabel. Mvh Øystein Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 (endret) Du burde helt klart benytte deg av s-video, da det gir MYE bedre bilde enn compositt. Grunnen til at jeg foreslo en VGA til SCART løsning var at jeg trodde du ikke hadde TV-utgang... men hvis du har det, er ingenting bedre enn det. Endret 14. mars 2006 av Snublefot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå