Gå til innhold

KaZaA 2.0 Hvor?

Simen1

Anbefalte innlegg

Både digi.no og dinside.no skriver om den nye og mye bedre KaZaA 2.0, men hvor kan jeg laste den ned?

Har vært på KaZaA.com men siden om versjon 2.0 linker bare nedlastingen til versjon 1.7.2. Download.com og tucows.com var heller ikke oppdaterte. Så da spør jeg: hvor finner jeg 2.0?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

neida, dette er ikke fy-fy hardware selv publiserte stort sin artikkel på morpheus for ikke så veeldig lenge siden så bruk av slike fildelings tjenestrer er ikke ulovelig, leder ikke til pirat kopiering og tillates diskutert i forumet hw.no.

Hvis ikke noen har vært inkonskvente (igjen) og forbudt dette da......

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-23 12:44, skrev PIIIpower:

neida, dette er ikke fy-fy hardware selv publiserte stort sin artikkel på morpheus for ikke så veeldig lenge siden så bruk av slike fildelings tjenestrer er ikke ulovelig, leder ikke til pirat kopiering og tillates diskutert i forumet hw.no.

Hvis ikke noen har vært inkonskvente (igjen) og forbudt dette da......

Bare pirker.. :wink:

Men jeg vil nå si det at ved å gi han en link til Kazaa 2.0 så leder jeg til pirat virksomhet.. :razz:

AMD XP 1800+@2000+

Abit KR7A-RAID

512Mb TwinMOS PC2100 DDR

Creative Geforce 3 Ti 500

Quantum Fireball Plus AS 20 GB

2xMaxtor Diamondmax Plus D740X 60GB i RAID 0

Plextor 40/12/40

Chieftec DX-01BL-D

[ Denne Melding var redigert av: Cappo på 2002-09-23 12:50 ]

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale dere å vente med å laste ned Kazaa 2.0 inntil det kommer en "lite" versjon av denne, kazaalite. Denne versjonen installerer ikke masse spyware og adware på maskinen.

dere finner siste versjon av Kazalite på denne adressen:

http://www.kazaalite.com/ (Obs, siden inneholder masse popups)

For å renske maskine deres for diverse spyware og adware kan dere laste ned ad-aware. Dere finner den på følgende adresse:

http://www.lavasoftusa.com/

Lenke til kommentar

Cappo: Det er et fullt lovlig program som er fullt lovlig å omtale i norge og linke til (hint: digi og dinside) Skjønner ikke at noen i HW.no's forum skal leke RIAA og moral-voktere på det nivået. Det blir nesten som å forby prating om CD-brennere fordi det kan lede til piratvirksomhet. Er det lovlig så er det lovlig! I siste instans må likevel slike moral-voktere bøye seg for norsk lov, og tillate lovlig prating og linking.

Lavozh: KaZaA har vært beskylt for spy-ware men kombinerer man det med anti-spy-ware så unngår man snikreklamen. Jeg vet det finnes en rekke andre P2P programmer men vil gjerne ha tak i KaZaA 2.0 .

Lenke til kommentar

Quote:

Har vært på KaZaA.com men siden om versjon 2.0 linker bare nedlastingen til versjon 1.7.2. Download.com og tucows.com var heller ikke oppdaterte. Så da spør jeg: hvor finner jeg 2.0?

Hei!

Du kunne nå sjekket hva du fikk ned ved å laste ned fra en tilsynelatende versjon 1.7.2 på Download.com. Hadde du gjort det, hadde du sett at det faktisk er versjon 2.0 som ligger der! :wink:

John Erik

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-23 13:27, skrev jenat66:

Hei! Du kunne nå sjekket hva du fikk ned ved å laste ned fra en tilsynelatende versjon 1.7.2 på Download.com. Hadde du gjort det, hadde du sett at det faktisk er versjon 2.0 som ligger der! :wink:

John Erik

Huff så enkelt det skal være... :wink:

Ok, da blir ulovlig programvare for hele båndbrendden... hehe.. rolig, jeg bare erter deg cappo :wink:

Lenke til kommentar

skjønner ikke at folk fortsatt kan bruke kazaa jeg. etter ALT som er skrevet om det. mååå du ha det, bruk kazaalite.. jeg personlig har akkurat begynt å bruke dc++, samt ftp og irc. får alt jeg trenger jeg. dc++ legger hvertfall ikke igjen mye ekkelt.. etter det JEG har erfart da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...