Henrik Salthe Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 "Every dog has it’s day". Både Lady og Landstrykeren har hatt sine. Les mer Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg blir regelrett provosert av at du presterer å rakke ned på Lady og Landstrykeren Henrik. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 "Dette har vi sett tidligere både i "Titanic" (DiCaprio og Winslet) og vårt eget kongehus (Märtha Louise og Ari Behn). Historien er ikke spesielt original, og de aller fleste har vel fått med seg filmens legendariske spaghetti-scene." Må jo si det at lady og landstrykeren er en atskillig eldre film/hendelse enn disse to nevnte her . Og var rimelig original på sin tid =). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 I mine øyne er Lady og Landstrykeren en 10/10-film. Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 I mine øyne er Lady og Landstrykeren en 10/10-film. 5747554[/snapback] I minnene mine var også filmen langt oppe på karakterskalaen, men når jeg så den igjen, ble jeg rett og slett litt skuffa. Akk, det er hardt å bli voksen Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Lady og Landstrykeren er en suveren klassiker som har beveget generasjoner av barn og voksne. Hvis filmen skal få dårlig karakter, så bør det ikke være for sin originalitet men heller for en dårlig relanseringsutgave. Siden den får pluss for ekstramateriale, kan ikke det være tilfellet heller her. Av meg får den uansett 10/10 som den legendariske tegnefilmen den er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg