eskvelan Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Hei. Har en nesten ny bærbar med 15" skjerm. Her om dagen så skulle jeg prøve å vaske av noe av all støvet og fettmerker som har samlet seg på skjermen. Jeg prøvde da en sånn klut som er til å vaske pc skjermer, den inneholder en slags veske. Den fikk vekk alle fettmerkene og støvet forsvant. Men skjermen min ble utrolig skjoldete etterpå. Jeg prøvde også å tørke av det våte med en tørrklut før det tørket av seg selv. Noen som har noe erfaring med dette? Espen Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Se på denne. http://forum.barbara.no/viewtopic.php?topi...um=72&replies=5 Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Aah, ack nein, du må ikke bruke rensemiddel for vanlige pc-skjermer på en LCD-skjerm. *Bummer*. Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Prøv med litt ajax (for speil og glass) på en klut og tørk forsiktig. Da blir skjermen som regel veldig blank og fin etterpå. Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 En hver væske vil være med på å fjerne det matte antirefleksbelegget på skjermen og skjolder vil oppstå. Klass aldri på skjermen, se med øynene og ikke fingrene, tørk av ved behov med en ren tørr fille som ikke loer. Lenke til kommentar
Angelou Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 står det noe i bruks anvisningen om at du ikke kan vaske den med pc klut ? hvis ikke skal du vel bare kunne sende den in og få dem til og fixe skjermen ? :wink: Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Man skal unngå og bruke rense middler som inneholder alkohol. Ikke bruk metanol heller, for da kan maskinen dø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå