password Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ja...Jeg vrengte snusen ut av leppa, og la den i et nesten utbrent te-lys... Det lukta skikkelig popcorn etterhvert! Utrolig unyttig å vite det jeg nå har sagt, men jeg syns det var litt spesielt og ganske moro, så måtte bare fortelle om det... Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 (endret) det skal testes takk for opplysning Endret 13. mars 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Så snart jeg blir 18 skal jeg løpe til butikken, kjøpe en pakke snus og hive den i et stearinlys for å sjekke om du snakker sant! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hvorfor kan man ikke bare lage en viretuell snus akurat som hardisker? for deg til å tro at du snuser. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 det kommer nok i framtida skarru se prøvde forresten snus i stearinlyset i dag. funker bare når det er lite stearin igjen og metallet i telyset er varmt. luktet svakt popcorn, men det luktet mest stekt snus... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hvis du spiser asparges, og tisser, så lukter det snus.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 luktet svakt popcorn, men det luktet mest stekt snus... 5750262[/snapback] Ja rart det der.. At snus lukter snus vil nok overaske mange Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) det ble jo påstått at det luktet popcorn, noe det forøvrig også gjør (litt). Endret 15. mars 2006 av Sneakerholic Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg har aldri forstått den snus greia. Jeg synes det ser jævlig teit ut. Hvorfor ikke røyke når du første er i gang liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå