Fisk1 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jaha, så sølvcivicen til Lillehammer er grønn nå? O_o Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Jaha, så sølvcivicen til Lillehammer er grønn nå? O_o 6396176[/snapback] å plutselig blitt hb? og vti turbo? hehe ikke akkurat Marvil spurte etter bilde av bilen til en kompis etter lakk, så bare slang det ut her. Men den går i lillehammer ja:) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jaha, så sølvcivicen til Lillehammer er grønn nå? O_o 6396176[/snapback] å plutselig blitt hb? og vti turbo? hehe ikke akkurat Marvil spurte etter bilde av bilen til en kompis etter lakk, så bare slang det ut her. Men den går i lillehammer ja:) 6396447[/snapback] Hehe... ^^ Nei, du har rett. Så deg i dag forresten, sto parkert utafor hotellet nedafor 7-11. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Jaha, så sølvcivicen til Lillehammer er grønn nå? O_o 6396176[/snapback] å plutselig blitt hb? og vti turbo? hehe ikke akkurat Marvil spurte etter bilde av bilen til en kompis etter lakk, så bare slang det ut her. Men den går i lillehammer ja:) 6396447[/snapback] Hehe... ^^ Nei, du har rett. Så deg i dag forresten, sto parkert utafor hotellet nedafor 7-11. 6401638[/snapback] hehe, sto å snakka med hermod da gitt, en sjåfør hos dolly`s.. kjører du no el? hehe Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 hehe, sto å snakka med hermod da gitt, en sjåfør hos dolly`s..kjører du no el? hehe 6404082[/snapback] Jasså gitt. For tiden kjører jeg moped, men akkurat da var jeg til fots. Bil blir det ikke før om ca et halvt år, kommer nok til å legge showcase/worklog her da. Fortsett å holde Civic'en intakt forresten. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 hehe, sto å snakka med hermod da gitt, en sjåfør hos dolly`s..kjører du no el? hehe 6404082[/snapback] Jasså gitt. For tiden kjører jeg moped, men akkurat da var jeg til fots. Bil blir det ikke før om ca et halvt år, kommer nok til å legge showcase/worklog her da. Fortsett å holde Civic'en intakt forresten. 6408489[/snapback] ah moped * HATE! * noe jeg hater med sommern er lyden av mopeder og de jævla lettsykkelene hehe ja skal prøve å holde den intakt, ikke så lett når folk driver å riper opp og lager småbulk i døra etc. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 ah moped * HATE! * noe jeg hater med sommern er lyden av mopeder og de jævla lettsykkelene hehe ja skal prøve å holde den intakt, ikke så lett når folk driver å riper opp og lager småbulk i døra etc. 6410457[/snapback] Hehehe... Endelig en som ikke er så jævlig fan av 125 ccm. ^^ Velvel, alle disse ripene. ;P Bare ikke vrak den du, så er jeg fornøyd. Hah.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 ah moped * HATE! * noe jeg hater med sommern er lyden av mopeder og de jævla lettsykkelene hehe ja skal prøve å holde den intakt, ikke så lett når folk driver å riper opp og lager småbulk i døra etc. 6410457[/snapback] Hehehe... Endelig en som ikke er så jævlig fan av 125 ccm. ^^ Velvel, alle disse ripene. ;P Bare ikke vrak den du, så er jeg fornøyd. Hah.. 6416091[/snapback] å som jeg hater de.. :S vraking blir det nok ikke men hvis jeg bytter motor er sjansene større gitt Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 OT: skjønner ikke å dere hyler etter, 2 hjulinger er jo fantastisk, eneste som er kjedelig, er når jeg sitter fast i køkjøring med primeraen, og en dust på mc bare legger seg i midten og kjører.. *knurr* Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) OT: skjønner ikke å dere hyler etter, 2 hjulinger er jo fantastisk,eneste som er kjedelig, er når jeg sitter fast i køkjøring med primeraen, og en dust på mc bare legger seg i midten og kjører.. *knurr* 6416414[/snapback] Jeg klager ikke jeg? Kjører og har tenkt til å fortsette å kjøre motorsykkel hele livet, men 125ccm-gutta er som regel noen breiale drittsekker som ikke har peiling på risiko og fart. EDIT: Motorsykkel, ikke M. ^^ Endret 2. juli 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 OT: skjønner ikke å dere hyler etter, 2 hjulinger er jo fantastisk,eneste som er kjedelig, er når jeg sitter fast i køkjøring med primeraen, og en dust på mc bare legger seg i midten og kjører.. *knurr* 6416414[/snapback] Jeg klager ikke jeg? Kjører og har tenkt til å fortsette å kjøre M hele livet, men 125ccm-gutta er som regel noen breiale drittsekker som ikke har peiling på risiko og fart. 6416799[/snapback] Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 6422642[/snapback] Bra vi er enige! Fortsett å råne rundt, vi prates når jeg får bil. Eller før, står du parkert med meg i nærheten risikerer du å bli prata med nå. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Fine bilder! Liker bilen din utrolig godt. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 takk takk hyggelig å høre Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 nice ride, nice fargeog fin styling..selv liker jeg litt mer "thefastandthefurious" styling som noen her kalte det Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 nice ride, nice fargeog fin styling..selv liker jeg litt mer "thefastandthefurious" styling som noen her kalte det 6428313[/snapback] folk har forskjellige meninger styling er overhypa i mine øyne Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 kjempe fine bilder av ein nydelig bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg