Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Civic :) ( Showcase/Worklog)


Anbefalte innlegg

Traff plutselig på en snikfotograf ved navn Housey, da jeg var ute å cruisa i dag..

DSC_0137.jpg

 

så da endte det med å teste ut litt fartsbilder.. må si du har fått bra drag på cammet nå Dan!

 

Litt lax? :p

08.jpg

 

06.jpg

05.jpg

04.jpg

03.jpg

02.jpg

07.jpg

 

 

 

jeg må si, det gjorde seg sykt med de lyktene! Dra på honda å få justert de en dag, og kobla på park tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de er tatt med et nikon kamera, ett som vant en test ett sted som jeg ikke husker, foran canon eos350d

6295397[/snapback]

Da tipper jeg Nikon D70..

D50 mener jeg er dårligere enn EOS350D, men det kommer nok an på hva man er ute etter..

6298027[/snapback]

 

 

husker ikke åssen kamera det er :p :p

Lenke til kommentar

Jaja, en skriveleif i ny å ne skjer, så lar den stå til alles fornøyelse :p

Har hatt en dag der ommøbelere blei til obblømere og luremus til murelus, så måtte jo komme noe her også :p

 

 

On topic: Nye lysa var kjempefine, men kunne du Ole Henri, vært snill og lagt inn noen bilder av de forskjellige lyktene du har hatt på den?

 

Har en altfor treig pc som bruker cirka 2-6 minutter på å laste opp en enkelt side, så denne har jeg lagt for hat fram til en ny pc blir kjøpt inn :)

Lenke til kommentar

Har liggi bak deg et par ganger da jeg studerte i Lillehammer dette skoleåret og må si det er en snasen bil med digg lakk. Kanskje litt overkill med eksosen. I tillegg tror jeg andre felger hadde gjort seg bedre. Hva med å lakkere evt. fjerne den svarte lista på sida? Ellers må jeg si det er en av de penere Civic'ene i landet. Nydelig front!

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Jaja, en skriveleif i ny å ne skjer, så lar den stå til alles fornøyelse :p

Har hatt en dag der ommøbelere blei til obblømere og luremus til murelus, så måtte jo komme noe her også :p

 

 

On topic: Nye lysa var kjempefine, men kunne du Ole Henri, vært snill og lagt inn noen bilder av de forskjellige lyktene du har hatt på den?

 

Har en altfor treig pc som bruker cirka 2-6 minutter på å laste opp en enkelt side, så denne har jeg lagt for hat fram til en ny pc blir kjøpt inn :)

6311124[/snapback]

 

hehe, er ikke så mange jeg har hatt egentlig, er de orginale, så var det noen som er helt like de jeg har nå, men uten leds, så var det chrome led lyktene og disse.. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...