Fredrik Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 *sikle litt* Kanonfeit bil! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 takk takk Får se nå, hva som skjer etter feriepengen kommer Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 får sjå hva man får tak i... ikke så lett å få tak i no gitt.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Sjå her! Fikk pakke helt uventa i dag, trodde det kom neste uke ! men hyggelig! Digger us postal service og autodynamic Det var detti som kom, crappy bilder, men who cares? Instrumenter: Må monteres for å se no særlig hvordan de er.. Det fjerde settet baklykter jeg har hatt? Faen så nice de var, syns jeg ! Hovedlyktene, mye råere enn på bilder syns jeg ! Såeh.. Nytt xenon kit må bestilles, ettersom de nye lyktene har h1 pærer, og mitt nå har h3.. Skruing nå i helga å montere, noen som kjeder seg, så join! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Yess! Endelig litt work! Fin fin baklykter Dette blir koz! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 Yess! Endelig litt work! Fin fin baklykter Dette blir koz! 6268038[/snapback] kosemekking i helga godt jeg har fri, og er blakk, så har jeg noe å tukle med Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Ja da har jeg i pollenrus montert lykter.. - igjen Frontlyktene fikk jeg ikke på, fordi koblingene var feil.. får se om jeg får tak i ett sted til uka.. Men baklyktene gikk på syns de er skam fine! bilen er ikke møkkete! Bare pollen! - Forskjell? - Done Lenke til kommentar
TKV Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 de baklyktene var veldig tøffe!! front lyktene var også tøffe, men jeg ville kanskje beholdt de gamle! men jeg må vente til jeg får se dem på bilen for å si det helt klart. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Baklyktene ble fine, alt ble ikke så sølv liksom nå Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 er så mange som har de front lyktene jeg har nå, og tror svarte matcher grill, lister etc.. tror det blir bra Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Baklyktene ble fine, alt ble ikke så sølv liksom nå 6274495[/snapback] ja ble mye bedre Lenke til kommentar
Orihime Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kanskje slemt sagt, men de nye baklyktene var mye finere enn de du hadde før Veldig bra ble det Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 hehe, syns det selv, derfor jeg kjøpte de Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Baklyktene var perfect. Men er litt skeptisk til det oransje i frontlysene. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg applauderer din estetiske sans. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Baklyktene var perfect. Men er litt skeptisk til det oransje i frontlysene. 6277782[/snapback] parklys kombinert med blink, blir nok bra ikke så mange som har det her i landet heller tror jeg takk og lov for det Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 10. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2006 Da har jeg fått på hovedlyktene syns det selv ble en stor forandring i fronten, på en positiv måte Har ikke parklys der ennå, siden det er i blinklysene, og koblingene fra bilen passer ikke med koblinga som var med blinklyset, så har bare satt inn blinklyset som satt der på de forrige lyktene Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Oi, dæven! Helrått! Ble svært bra både fremme og bak, en god investering hele greia, og blir bra å se åssen instrumentene blir.. Irriterer meg at jeg ikke er i området for tiden og får sett det med egne øyne.. Bare av nyskjerring, hvordan hadde det blitt å hatt skiltet i gitteret, dvs lenger nede på fangeren..? Endret 10. juni 2006 av Marvil Lenke til kommentar
TKV Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 fy faen de frontlyktene var dritbra!! nå så den mye slemmere ut med mørke øyne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg