Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Civic :) ( Showcase/Worklog)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du burde ta bilder av hvordan bilen ser ut innvendig.. om det ser bra ut så kanskje lettere og selge?

8560793[/snapback]

 

Den er helt orginal, bilder får de som spør..

 

Om man ikke har bestilt plass er det visst ikke så lett å få stilt ut..

8561928[/snapback]

 

 

Såklart jeg har reservert plass :p

Lenke til kommentar

Joda, billig, men man må tenke på at bilen er ikke godkjent med motoren, bilen selges med noen mangler, karosseriet har gått 183 000, ikke helt strøken..

Når den sto til 120, var det nesten ingen som var særlig intressert i den, bare forhørte seg.

 

 

Fikse litt på gatebil? Gutten må få lov til å kjøpe den når han vil, så vil han ha den på fredag, så skal han få den da så lenge han har penger, jeg er likegyldig til gatebil egentlig, griner ikke om jeg ikke kommer meg dit :p

 

 

Skal fortsatt ha meg 200sx s13

Lenke til kommentar
Joda, billig, men man må tenke på at bilen er ikke godkjent med motoren, bilen selges med noen mangler, karosseriet har gått 183 000, ikke helt strøken..

Når den sto til 120, var det nesten ingen som var særlig intressert i den, bare forhørte seg.

 

 

Fikse litt på gatebil? Gutten må få lov til å kjøpe den når han vil, så vil han ha den på fredag, så skal han få den da så lenge han har penger, jeg er likegyldig til gatebil egentlig, griner ikke om jeg ikke kommer meg dit :p

 

 

Skal fortsatt ha meg 200sx s13

8579756[/snapback]

 

Med 15 års erfaring fra bilsalg så kan jeg love deg at bilen din blir tung å selge til den prisen samt man aldri får igjen det man har påkostet bilen dessverre...

 

At bilen verken er godkjent og har skade gjør den bare enda mer uaktuell da det finnes mange gode alternativer til 115,000,-.

 

Du må finne en fjortis som ikke har peiling på verken økonomi eller bil, da denne er for "meget spesielle int"

 

NB-Du har sider opp og ned med egenreklame for eget salg noe som er strengt forbudt på forumet.....

 

Lykke til!

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Bilen forsvinner i morgen! :)

 

Jeg har kosta på bilen 50-60 lapper, og VET jeg ikke får igjen for det.

Jeg har forespurt mange som driver daglig med honda, og vet mye om bilene, det som gjør at prisen går litt opp, er at den er i teknisk veldig bra stand, motoren er kjempe bra, med lite km. Samt Coupe med VTI motor er sjeldent.

Derfor pris på 115, noe som jeg fint får.

Honda Civicer er også generelt høytpriset, så man må også tenke på"markedet" syns jeg, ikke bare listepriser.

 

Man finner mange forskjellige alternativer ja, om man er allsidig når det gjelder bil.

 

Jeg har aldri kosta på en bil, med den intensjonen om å tjene det inn igjen, det blir bare for dumt å gå å tenke på når det er en såpass gammel bil.

 

Jada, så mye retningslinjer på alle slags forskjellige forum, så jeg blir gal snart, noe er lov der, annet er lov andre steder og meg i R*** Skjønner ikke hvorfor jeg gidder forum engang hehe :p

Lenke til kommentar

Sjølv om den forsvinner i morgon vil eg likevel informere om våre retningslinjer:

#9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.
Lenke til kommentar

Nei, kjøper er på tur nå, litt surt å be han om å dra hjem uten bil, når han har 6 timers tur hver vei hehe :p

 

 

Jeg er fornøyd, får det jeg vil ha igjen for den, slik den står NUH, så da får vi se om han vil ha den når han kommer da :)

 

 

Oppdaterer her senere i kveld, om den er solgt eller ikke..

 

Blir den solgt, blir det vel en tur til Bærum over helga å kikke på en små trimma s13 :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...