olehenri Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 hehe ja vet det, men er liksom jævla surt med 25 hendvendelser, og 1 som har sett på den Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hvis jeg fortsatt hadde vært på leting etter en 1.6 Civic Coupe så hadde jeg gladelig betalt 115k for denne. Men har dessverre hoppet bukk over Civic og gått videre på noe annet. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 vil nå si rex er bedre enn civic hehe.. Bilen er EU godkjent i dag Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Dette er et knallkjøp for den prisen folkens. Du kan ikke tenke "x antall år gammel Civic for x antall tusen" og tro at dette er for dyrt.. Dette er ikke en vanlig Civic. Og jeg tjener ingenting på å si dette. Kjenner jo ikke fyren som skal selge engang Den motoren der er gull! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Og ikke minst, bilen er skampen i virkeligheten! Hadde lett kjøpt denne om jeg var på jakt etter slikt, den har BÅDE utseende og motor. Endret 1. mai 2007 av Marvil Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 å herpa front! hehe Men tnx folkens Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 vis du venter 1 1/2 år til skal jeg nok kjøpe den:P men så god tid har du ikke Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 det har jeg nok ikke, den skal vekk nå! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Da mangler jeg bare en turbo bil hehe :p impulskjøp er så gøy.. Greddy Type RS Et par videoer av lyden.. Digger den lyden http://youtube.com/watch?v=Hi6ISfHziMs en compare video http://youtube.com/watch?v=FszbPFnxZKE Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 den første er digg, få på wastegate det er DIGG lyd. hvor betalte du for den? Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 faen den lyden der var deilig.. skal du ha sånn ? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 hehe, jeg HAR sånn, fikk den jo i går Må bare skaffe meg turbo bil nå Betalte 1300, splitter ny, koster vel 2500 el no Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Da har jeg bytta speedosensor ( ja, JEG ) og alt funker! Digg med vtec igjen! hehe Speedo er litt ustabil, men det kan kanskje ha noe med brudd i noen ledninger.. Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 hvorfor skal du selge denne bilen når den er så fin ? skjønner ikke det jeg hehe.. lyst på et nytt prosjekt bare eller ? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Jepp, S13, å bygge til s15 front, pluss pluss, prøve noe selv MEN! Nytter jo ikke å få solgt den ! Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 hehe den er så fin at ingen vil ha den for de tror de kræsjer med den:P det som er grunnen ska du se hehe neida.. syns det er en pen bil jeg.. hadde jeg bare hatt pengene så hadde du sikkert blitt kvitt den fort Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 selg golfen, å banken har penger -- Stjeler ett par bilder fra Arvid på C-H forumet, har vært på C-H treff på dombås i dag, så da ble det noen bilder Ser foran på over frem dekket der, at det ikke er helt som det skal pga fangeren Lenke til kommentar
rublings Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hadde jeg vært 18 og hatt 100k.. Jeg er forelska i den bilen.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 hehe Bare å kjøpe Dukket opp noen fler bilder på C-H også Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 fin russebil som var i bakgrunn der nei da:P fin bil, bare penger som spiller rolle her tror jeg. ikke alle som har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg