Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Civic :) ( Showcase/Worklog)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du uansett skal bruke bilen som prosjektbil og ta den helt ut, ville jeg heller kjøpt en Silvia S13 enn en S14 grunnet pris.

Skal du derimot ha bilen original og cruise rundt i den så er selvfølgelig en S14a et bedre valg mtp årsmodell og slike ting.

Er alt for mange "200sx" som er dynget ned med plastikk og tull rundt omkring. Så jeg håper du finner et godt S13 utgangspunkt og viser folk hvordan det kan/bør gjøres :)

Lenke til kommentar

Blir nok s13, ettersom s14 koster over 200 000, da det kun er s14a som er aktuellt, og mere lån, gidder jeg ikke å ta opp nå!

Blir det noe av, så blir det s13, med denne stylinga http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=32584

fete felger, senking og fet lakk, og hvertfall greddy type s dump :p

Utseende først, så motor senere..

Men, alle planer kan gå rett vest, først konse om å få gjort opp igjen civicen! :)

Lenke til kommentar

Må selge før man ikke får igjen no særlig for den!

min og den lilla kortstokken forsvinner vel ila sommeren ja, han som har den flytter til statene for å gå på skole.

Pris blir rundt der jeg betalte for den, hvis ikke mer, når den er godkjent med motoren

Lenke til kommentar
Må bare innrømme at 200sx S13 er mye fetere enn en silvia S13.

8133893[/snapback]

200SX er den europeiske utgaven av S13, og har i likhet med 240SX (amerikansk utgave) sprett opp lykter, istedenfor de smale og lange lyktene som Silvia har.

Sileighty 180 og Silvia slått sammen til en bil har også samme lykter som Silvia, men har 180SX sin bakende.

S14 og S14a (zenki og kouki), samt S15 (S-spec og R-spec) har så og si de samme lyktene som 200SX. Mao ikke sprett opp lykter.

Min mening er at Silvia S13 er en av de penere bilene, men dette blir selvfølgelig helt individuelt og en veldig objektiv sak :) 200SX har et karosseri som ser veldig mye eldre ut, enn Silvia S13. Selv om mange kanskje vil si at den ser mer sportslig ut.

S13 Sileighty (Sil80):

1989sil80_08.jpg

S13 Silvia:

aoyama-s13.jpeg

S13 200SX:

mkv_v.jpg

S14 Silvia:

510%20Silvia%20S14%2096mod%20svart%20front.jpg

S15 Silvia:

blog_silvias15.jpg

PS: Tror ikke det skal være noe feil her, men om noen oppdager noe, si gjerne ifra da jeg ikke er fan av å spre feil informasjon.

Endret av SilentNET
Lenke til kommentar

Ska me sjå...

Bilen ble IKKE godkjent!

MEN! MEN! Ikke pga motoren! hehe :p

Slakk opphengskule på venstre siden foran, og må feste batteri og skaffe meg ett tûv godkjent ratt :p

Så har handla inn ny bærebru(tror jeg det var), og nytt momo ratt, vil si 4500 for deler, og litt i arbeid når det kommer, knuser 40 000 i papirarbeid rimelig greit eller hur?

Det som var tøft, var att jeg sku egentlig ha 2r feil på lys/lykter pga feil farger og litt div, men de digga lysene og lyktene mine, så fikk bare 1r feil :p hehe

Samt tuta da :p

Rimelig happy nå!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...