Marvil Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Er vel hva dem sier ja, siden bilen ikke er registrert med den motoren han har.. Endret 2. februar 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Største bekymringa er å få igjennom motoren! 7852414[/snapback] Tukle til festemekanismen til panseret, så de ikke gidder å kikke nedi der.. Om de begynner å snakke om motoren kan du prøve å peile de inn på noe annet. Er lov med noen småtriks Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hva har du gjort med motoren? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 hehe, bilen er ferdig ombygd, mangler bare avgiftene så er den vti hehe -Shark- har jo bytta motor :O Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Sitter her å funderer litt over hva jeg kanskje kan gjøre med bilen i år - Eu Godkjenne ( innen 30 mars) og godkjenne blen som vti - Cold Air Intake - Koksgrått Motordeksel ( valve cover ) - Integra Type R seter, eller Tenzo R seter - Grenrør - Shine opp mest mulig i motorrommet ( hvordan, aner jeg ikke ) - VTI bakseter om man får tak i - Bytte eksos - ITR Girkule Ellers noen Ideer? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Om det ikke svir for mye i lommeboka kanskje du kan godkjenne den som vti- Mye må du ut med? "Kanskje" eu-godkjenningen er vel ikke så lurt? kjett å bli stoppa i sommer og bli tatt ifra skiltene Endret 7. februar 2007 av espennyh Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 bilen skal være eu godkjent innen 30.03.07! så det må den hehe Godkjenning som vti koster meg ca 35 000 trur je.. SYKT, men koster å være kar! Hadde bilen dratt damer, hadde den vært verdt godkjenninga men Man må jo kjøre lovlig læll, så må prøve å få godkjent den snart.. :S Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Drar den ikke damer..? Sykt at det koster så mye i engangsavgift, men den går gradvis nedover vertfall.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Drar den ikke damer..? Sykt at det koster så mye i engangsavgift, men den går gradvis nedover vertfall.. 7893333[/snapback] Har vel knapt nok sitti damer i den, andre enn muttern! Kun ett få tall, så nei, den drar ikke damer! Den er jo ikke stylet! *ler* Ja den er syk............ MEN, prøve å få ordna det snart.. hehe Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hehe, bilen er ferdig ombygd, mangler bare avgiftene så er den vti hehe -Shark- har jo bytta motor :O 7860621[/snapback] fra- og til? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 hehe, bilen er ferdig ombygd, mangler bare avgiftene så er den vti hehe -Shark- har jo bytta motor :O 7860621[/snapback] fra- og til? 7896425[/snapback] Fra Orginal til VTI Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 du har jo en fordel med at d er få damer i bilen da, mindre utgifter :!: men fra spøk til humor. Er jo greit å ha et kvinnfolk me av og til Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 hah, damer skal nok stå for økonomien sin selv! Lenke til kommentar
drz Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Det finnes en grense mellom tåpelig styling og kul styling. Du plasserte deg selv pent innenfor den kule grensen Endret 9. februar 2007 av emilya Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 hehe, ja, den er jo ikke stylet kun lykter og felger og eksos utseende messig Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Vil nesten sette lakken på lik linje med det andre også, ikke mange civic'er som leveres med sånn lakk orginalt Det gjør i hvertfall mye med bilen! Bilen er jo så å si komplett nå også, både motor og utseende er bra! edit: tror du missforsto meg olehenri ;p jeg mente selvfølgelig at det ikke blir levert orginalt.. det var litt ironisk ;p Endret 10. februar 2007 av espennyh Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Så kjedelig det må være å liksom ikke kunne gjøre noe mer med den Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 er vel strengt talt ingen biler som ble levert med den der orginal, også laget begrenset av den lakken så en rx7 turbo II på autodb i går med samme lakk :p Å joda, er en del mer som kan gjøres, shine motorrom, n/a trimme, interiør, anlegg bla bla bla Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 Rettelse: 40304 kr koster det å godkjenne bilen nå etter 01.01.07.. Jeg hater dette landet mer og mer også! Så får jeg også vite at årsavgifta faen meg har gått opp 100 kr og! Latterlig! får jo ikke en dritt igjen for det!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Åssen skal dem ellers finansiere fartsputene på Lhmr..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg