olehenri Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 åå, den eksosen og ræva på bilen er så jævelig fin 7486020[/snapback] du burde finne deg en dame :!: 7487513[/snapback] Ja burde virkelig finne deg dame ! hehe joa, ræva ække så gæli den Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 gikk ikke særlig fort eh? 7391000[/snapback] Mulig dette var en kommentar på skivene i seg selv. At de bare gikk til 220 km/t. Og at den hastigheten er "ikke særlig fort". Nå er det ikke så veldig mange 1.6 liter I4 motorer uten pustehjelp som går over 220 km/t, og det er i alle fall ikke mange plasser her i landet man har muligheten til å kjøre så fort uansett. Ikke at det har noe med saken å gjøre uansett i grunn, men følte bare for å nevne det. Hadde forresten vært artig om noen hadde hatt en oversikt over fabrikkens oppgitte topphastighet på biler. Desto flere biler i oversikten jo bedre. Så hadde vi fått sett hvor fort 220 km/t faktisk er. PS: Ikke nødvendigvis at denne bilen klarer 220 km/t heller, selv om instrumentene går til 220. Bilen min går i følge instrumentene bare til 180 km/t, men selve bilen går ca. 100 km/t fortere 7407979[/snapback] nei det jeg mente var at idet han tok bilde gikk det vel ikke så veldig fort. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 www.olejohnny.net sjekk ut hjemmesiden Dårlig men Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 OT: Du burde endre oppløsning på det bilder du har under "Meg". Bildet er jo 1536x2048 stort Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 OT: Du burde endre oppløsning på det bilder du har under "Meg". Bildet er jo 1536x2048 stort 7603503[/snapback] ja veit det er stort, har ikke giddi å redigert det ned, annet enn å forminska deti FP Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) hehe kjeda meg litt nå Hvis dere har Sony Ericsson K800, så kan dere laste ned tema som jeg lagde av bilen min nå, enten med lyd eller uten. Med Lyd Uten Lyd Høyreklikk, lagre som Endret 9. januar 2007 av olehenri Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vedder på at du er den eneste her på forumet som har eget tema til bilen din! Er jævlig stilig da... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 en av få med clean civic, en av få med eget tema. like to be special hehe Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 å jeg lagde det kun for meg selv egentlig, men syns det var litt kult at jeg fikk det til Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Stilig bil, ingen tvil om det! Du er glad i å ta bilder? Veldig fine bilder Styr unna Fast & the Furious ja, helt enig. Vurderer civic som den neste bilen min til sommeren selv jeg, fint å se hva det kan bli ut av den. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Stilig bil, ingen tvil om det! Du er glad i å ta bilder? Veldig fine bilder Styr unna Fast & the Furious ja, helt enig. Vurderer civic som den neste bilen min til sommeren selv jeg, fint å se hva det kan bli ut av den. 7696543[/snapback] jeg digger bilder ja! men, jeg tar ikke selv, har kompiser med bra kamera og peiling, så de tar Ja, gå for civic! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Fått satt i instrumentene i a stolpen nå, tok det i går, men, instrumentene går ikke helt inn i holderen når jeg har skrudd det på plass på stolpen, olje trykket står på 7 bar og temp på null Men de er ikke koblet til ennå, kun kobla på volt. Ledninger til trykk og temp ligger i dashen klare Syns det ble tøft egentlig, minus at de stikker litt for langt ut av holderen.. Etter som den andre ballasten på xenonkittet ble drept av ene hjulet mitt ( ) så koblet jeg bort alt xenon i går å satt i vanlig halogen igjen, til jeg får kjøpt på igjen en ballast. Justerte lysa litt for mye også, så nå ser jeg vel inn i soverommet til folk i 2 egt når jeg kjører gadd bare ikke å begynne å justere ned igjen etter alt var skrudd sammen, så ut som at det var justert rett, helt til vi starta å kjøre Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Så veldig pent ut, drømmer om civic selv men har ikke økonomien til en Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 civic er da ikke dyrt! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Er jo dyrere enn f.eks mazda, hyundai, ford osv Men kvaliteten er jo som oftest bedre. Så en oversikt nylig hvor honda civic var på topp 5 over verdens mest feilfrie biler. Jeg har nok heller ikke økonomi til lakken til trådstarter Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det er sjelden du hører dette fra en gammel ringrev som meg.... men denne Civicen din synes jeg nesten er helt perfekt stylet. Det eneste jeg synes ble litt for mye var fire enderør til eksosen bak. En diskre dobbel potte i crome hadde sett mye bedre ut. Men når det gjelder utvendig så synes jeg denne bilen er knallpen. Altså ikke rå eller muskuløs, men knallpen og litt stilig. Med en 1,6 100HK. (var det ikke det det var?) og fire enderør var litt overdrevet synes jeg. Det synes jeg var det eneste som ikke sto i stil. Du vil til og med kanskje oppleve effekttap pga. lav motstand med denne løsningen... Ellers så ser dette knall ut. Jeg er en person som er litt opptatt av motor jeg da... Da snakker jeg ikke om Audi S6 Golf R32 og slike ting... men en vanlig sterk motor man kan forata forbikjøringer med uten å få skjelven i knærne. 100 HK. i denne bilen vil jeg nok tro er ganske så passe. Kommer sef. litt ann på utveksling å slike ting også. Selv så har jeg hatt en 2002 mod. Golf 1,6 105HK. Denne motoren ble rett og slett for liten for en såpass tung personbil. Man måtte ha turtall på godt over 3500 rpm. for å "nyte" av de få kreftene som var. Forbikjøringer var sjelden morsomt med denne bilen. Nå har jeg altså kjøpt meg en VW Touran 2.0TDI 170HK. DSG. Dette er virkelig en motor med krefter der hvor man trenger dem. Nemmelig fra 1400 - 4300 rpm. (350NM.) Det skal sies at en Touran veier litt i underkant av 1600 kg. også. Men du store for ett drag! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) GigaFlow, veit ikke om du har lest tråden eller ikke. Men er vel rundt 170 hester i bilen nå. Om du tar en kikk på denne posten, så ser du at han har byttet motor Endret 20. januar 2007 av espennyh Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 civic er da ikke dyrt! 7760809[/snapback] Hvor mye betalte du for din når du kjøpte den? for noen måneder tilbake satt jeg å siklet på civic,golf 3 og calibra, men endte opp med en Astra F CC 92mod Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Det er sjelden du hører dette fra en gammel ringrev som meg.... men denne Civicen din synes jeg nesten er helt perfekt stylet. Det eneste jeg synes ble litt for mye var fire enderør til eksosen bak. En diskre dobbel potte i crome hadde sett mye bedre ut. Men når det gjelder utvendig så synes jeg denne bilen er knallpen. Altså ikke rå eller muskuløs, men knallpen og litt stilig. Med en 1,6 100HK. (var det ikke det det var?) og fire enderør var litt overdrevet synes jeg. Det synes jeg var det eneste som ikke sto i stil. Du vil til og med kanskje oppleve effekttap pga. lav motstand med denne løsningen... Ellers så ser dette knall ut. Jeg er en person som er litt opptatt av motor jeg da... Da snakker jeg ikke om Audi S6 Golf R32 og slike ting... men en vanlig sterk motor man kan forata forbikjøringer med uten å få skjelven i knærne. 100 HK. i denne bilen vil jeg nok tro er ganske så passe. Kommer sef. litt ann på utveksling å slike ting også. Selv så har jeg hatt en 2002 mod. Golf 1,6 105HK. Denne motoren ble rett og slett for liten for en såpass tung personbil. Man måtte ha turtall på godt over 3500 rpm. for å "nyte" av de få kreftene som var. Forbikjøringer var sjelden morsomt med denne bilen. Nå har jeg altså kjøpt meg en VW Touran 2.0TDI 170HK. DSG. Dette er virkelig en motor med krefter der hvor man trenger dem. Nemmelig fra 1400 - 4300 rpm. (350NM.) Det skal sies at en Touran veier litt i underkant av 1600 kg. også. Men du store for ett drag! 7761685[/snapback] Takk for det, Hyggelig å høre! Når det gjelder pottene, så digger jeg dem, uvanlig, og står i stil med bilen i mine øyne, var noe som gjorde at jeg falt for bilen når jeg kjøpte den. Effekttap er det nok ikke, når det kun er bakre potte med 4 utløp, ellers er det som orginalt fra potta og inn. 1.6l på 100 hk? hehe, orginalt sitterdet en 1.5 D serie motor på 101 hk i denne, men jeg byttet til 1.6 B16a2 DOCH VTEC motor nå i høst, med ca 170 hk. DET er motor som reiser kjerringa fra alt annet! Billig, går GODT til å være 1.6 og sinnsyk lyd og sperrer på ca 8200 rpm! Det er litt mer gøy enn diesel? Diesel er gøy, går godt det og, men bare i bånn, men i bånn er det helt villt! Diesel hadde passa meg bra, da jeg egenlig kun liker aks, men, greit å tenke på at man har litt ekstra også ! Ta en titt herher, for å høre lyden! Endret 20. januar 2007 av olehenri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg