Fisk1 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er det ikke forskjell på de japanske og europeiske versjonene (japanske har vel mer effekt?)..? 7408791[/snapback] Humm humm, var det ikke sånn at, pga Gentlemansavtalen i Japan, at de europeiske versjonene kom med flere hester enn de japanske? Syns Maxpower dreiv å fronta med det en gang... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Er det ikke forskjell på de japanske og europeiske versjonene (japanske har vel mer effekt?)..? 7408791[/snapback] Humm humm, var det ikke sånn at, pga Gentlemansavtalen i Japan, at de europeiske versjonene kom med flere hester enn de japanske? Syns Maxpower dreiv å fronta med det en gang... 7422623[/snapback] da hadde ikke min hatt 170 hk, og de europeiske 160 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Er det ikke forskjell på de japanske og europeiske versjonene (japanske har vel mer effekt?)..? 7408791[/snapback] Humm humm, var det ikke sånn at, pga Gentlemansavtalen i Japan, at de europeiske versjonene kom med flere hester enn de japanske? Syns Maxpower dreiv å fronta med det en gang... 7422623[/snapback] Det er mulig, men mener det gjelder når det er snakk om mer hester enn i dette tilfellet.. Så som olehenri sier, kom den japanske med mer effekt. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det er mulig, men mener det gjelder når det er snakk om mer hester enn i dette tilfellet..Så som olehenri sier, kom den japanske med mer effekt. 7424108[/snapback] Håkkey, dæts ten får. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Strøøøøøken bil! Tvers igjennom gjennomført! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Takk for det! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Modern på 75år kjøpte seg en 2001 Civic med 1,6V sedan så nå får du konk :!: :!: Endret 6. desember 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 hehe, er kun 92-95 utgava og den nye som er frakk Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) hehe, er kun 92-95 utgava og den nye som er frakk 7439285[/snapback] Den siste er jo helt konge men syntes faktisk 01 sedan er en flott bil også..... NB-Bilder av siste utskudd Endret 7. desember 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Frekt med sammenhengende lykter bak og frem på den nyeste utgaven! Ble en civic 98 på meg, får se om det blir litt styling etterhvert. Blir nok ikke fullt så heftig som trådstarters (den er jo helt rå!), men hadde vært artig med skikkelige felger og noen småjusteringer her og der Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 For all del! IKKE SETT PÅ STYLING! Kun leppe kit, det går i nøden! Felger, og senk er alt du trenger! Takk for cred Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Lykter er også en god plan. Og muligens litt soting.. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg må på en måte ikke krysse linja over til rånebil (det tolererer ikke dama!), men felger og kanskje lykter hadde gjort seg Skulle gjerne senket og, men da får jeg problemer med en av jobbene mine som ligger langt utpå bondeland (så dårlig vei utover dit at jeg må ha all bakkeklaring jeg kan få, hehe. Uansett realtivt pen bil i utgangspunket, noe helt annet å se på enn 97-mod corolla som jeg egentlig skulle kjøpe. Litt artig å ha sedan og, finnes så å si bare combi-utgaver her i Norge så. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg må på en måte ikke krysse linja over til rånebil (det tolererer ikke dama!), men felger og kanskje lykter hadde gjort seg Skulle gjerne senket og, men da får jeg problemer med en av jobbene mine som ligger langt utpå bondeland (så dårlig vei utover dit at jeg må ha all bakkeklaring jeg kan få, hehe. Uansett realtivt pen bil i utgangspunket, noe helt annet å se på enn 97-mod corolla som jeg egentlig skulle kjøpe. Litt artig å ha sedan og, finnes så å si bare combi-utgaver her i Norge så. 7477368[/snapback] hehe, prøv deg med min du i lillehammers gater og rundt om der jeg pleier å kjøre på div grusveger.. alltid en utfordring.. maan.. gruer meg, skal en tur til folka nå hølete vei Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg må på en måte ikke krysse linja over til rånebil (det tolererer ikke dama!), men felger og kanskje lykter hadde gjort seg Skulle gjerne senket og, men da får jeg problemer med en av jobbene mine som ligger langt utpå bondeland (så dårlig vei utover dit at jeg må ha all bakkeklaring jeg kan få, hehe. Uansett realtivt pen bil i utgangspunket, noe helt annet å se på enn 97-mod corolla som jeg egentlig skulle kjøpe. Litt artig å ha sedan og, finnes så å si bare combi-utgaver her i Norge så. 7477368[/snapback] hehe, prøv deg med min du i lillehammers gater og rundt om der jeg pleier å kjøre på div grusveger.. alltid en utfordring.. maan.. gruer meg, skal en tur til folka nå hølete vei 7477614[/snapback] Hehe, kan tenke meg det! En kompis som jobber på de samme gårdene som meg må la sin senkede calibra stå hver gang veien gruses før veiskrapa har kjørt, hehe. Lillehammer ja, brukbart godt kjent der, eks-dama bodde der så Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 er et HØL!! Bor så jævla mye komplette evneveike tapere i denna byen så jeg får fnatt snart!! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 tænk ju! clean er den eneste veien å gå med civic! Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 åå, den eksosen og ræva på bilen er så jævelig fin Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 åå, den eksosen og ræva på bilen er så jævelig fin 7486020[/snapback] du burde finne deg en dame :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg