Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Civic :) ( Showcase/Worklog)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den lilla som ligger bilde like over her, er IKKE den med kortstokken på.

Den på bildet over her går i Trondheim og eies av han som driver Nippon.no, og den med kortstokken går på Lillehammer (og er importert av Nippon). :)

7383919[/snapback]

TAKK, det var det vi lette etter.

Er jo spik like biler, er ikke akkurat verdens beste bilde av dem heller men. :p

Er ikke alle som kjenner Tom Mackle og Tore Kvittem og kan inspisere bilene deres på nært hold. Hehe...

Lenke til kommentar
Som sagt, de som ikke ser forskjell på de der to, MÅ ha røyka sokka mine! Da skjønner jeg dere godt! :D

7390262[/snapback]

Som sagt; vi har ikke inspisert de individuelle bilene over lang tid. Derfor ser vi ikke forskjell. Dessuten er det ikke såpass rå fargebalanse på kameraet som har tatt bildene, at vi kan se forskjell på fargen uten videre. ;)

Lenke til kommentar
Som sagt, de som ikke ser forskjell på de der to, MÅ ha røyka sokka mine! Da skjønner jeg dere godt! :D

7390262[/snapback]

Som sagt; vi har ikke inspisert de individuelle bilene over lang tid. Derfor ser vi ikke forskjell. Dessuten er det ikke såpass rå fargebalanse på kameraet som har tatt bildene, at vi kan se forskjell på fargen uten videre. ;)

7395442[/snapback]

veel, da burde dere følge litt bedre med :D:tease::w00t::whistle::w00t::ph34r::cool::dribble: :!: :D

Lenke til kommentar
lite som kommer til å skje nå framover tror jeg, bare montering av instrumenter i a stolpen

7400450[/snapback]

Det vil vi også se veit du. :)

Fortsatt en pen Civic!. Ser meg kanskje på mobil som fast inventar snart forresten, lappen er "snart" i boks. ;P

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
gikk ikke særlig fort eh? :p

7391000[/snapback]

Mulig dette var en kommentar på skivene i seg selv. At de bare gikk til 220 km/t. Og at den hastigheten er "ikke særlig fort".

Nå er det ikke så veldig mange 1.6 liter I4 motorer uten pustehjelp som går over 220 km/t, og det er i alle fall ikke mange plasser her i landet man har muligheten til å kjøre så fort uansett.

Ikke at det har noe med saken å gjøre uansett i grunn, men følte bare for å nevne det. Hadde forresten vært artig om noen hadde hatt en oversikt over fabrikkens oppgitte topphastighet på biler. Desto flere biler i oversikten jo bedre. Så hadde vi fått sett hvor fort 220 km/t faktisk er.

PS: Ikke nødvendigvis at denne bilen klarer 220 km/t heller, selv om instrumentene går til 220. Bilen min går i følge instrumentene bare til 180 km/t, men selve bilen går ca. 100 km/t fortere ;)

Lenke til kommentar
Er det ikke forskjell på de japanske og europeiske versjonene (japanske har vel mer effekt?)..?

Uansett, 215/218 er vel fort nok i de fleste tilfeller, til og med på bane i Norge..

7408791[/snapback]

mer enn fort nok!

klarer meg fint jeg så lenge bilen gjør 80! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...