Fisk1 Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 7327243[/snapback] EU er ikke et land, det er en organisasjon. Men det er ikke poenget; jeg syns det er latterlig at Norge skal kopiere EU's skilt og dermed ta enda et skritt mot denne integreringen som folk ikke vil ha noe av. Quote fra Adresseavisa: Det blå feltet til venstre på bilskiltene er vanlig i Europa, men da med EU-stjernen rundt bokstaven for nasjonalitet. Denne likheten har fått norske EU-motstandere til å se rødt, og flere har nektet å ta imot de nye skiltene som ble innført 1. november, skriver Vårt Land. Håper det forklarte mitt synspunkt. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Du kan jo få klistermerker som du setter over det blå.. For de som er imot EU-looken.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 eu look meg i ræva Godt jeg hverken er i mot eller for! Går for det som gjør biler billigre jeg! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Går for det som gjør biler billigre jeg! 7354325[/snapback] Hehe... Nye skilter som koster 4-500 kr å få er vel ikke akkurat å gjøre bilen billigere. Dessuten må det jo koste regjeringa å få dem i produksjon etc og... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Stiller meg helt bak Fisk1 her. EU og EØS for den del, kan lempe seg selv i en kontainer og kaste seg selv til skjøss.. Faen til korrupt gjeng skal du lete lenge etter!! OT: Litt lav i framkant eller? Funker det fett å kjøre over til utallige knuppene i byen, da nysnøen har lagt seg.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Går for det som gjør biler billigre jeg! 7354325[/snapback] Hehe... Nye skilter som koster 4-500 kr å få er vel ikke akkurat å gjøre bilen billigere. Dessuten må det jo koste regjeringa å få dem i produksjon etc og... 7363891[/snapback] Nå tenker jeg bilavgiftene Påkost er bare utgifter uansett, derfor handler jeg bare ting fra usa! BILLIG! -- Ja den er noget lav, funker greit å kjøre i byen egentlig, men vurderer å sende en rimelig stor brøyteregning til MESTA snart, er jo jeg som brøyter byen ! Blir vel snart en update tenker jeg, nye instrumentskiver og Toppdeksel til motoren er på tur Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 EU og EØS for den del, kan lempe seg selv i en kontainer og kaste seg selv til skjøss.. 7368203[/snapback] Word, you heard! Smart trekk der olehenri, du sparer en del på sånt! Forresten syns jeg du burde kreve brøyteavgift ja, du skraper vel gata ved mobil i hvertfall. Hehe... Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 EU og EØS for den del, kan lempe seg selv i en kontainer og kaste seg selv til skjøss.. 7368203[/snapback] Word, you heard! Smart trekk der olehenri, du sparer en del på sånt! Forresten syns jeg du burde kreve brøyteavgift ja, du skraper vel gata ved mobil i hvertfall. Hehe... 7370402[/snapback] hakke no snø vi Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 lite snø her også gitt, men kommer! Var jo ikke en dritt med snø over dovrefjell i går heller, kjørte en crx over der med sommerhjul! Akkurat kommet hjem etter en trondheims tur, fikk spm på Søndag om jeg kunne hjelpe til med å frakte en bil opp fra lillehammer av Tore ( Nippon.no), å det takker man jo ja til når man er hjelpsom! Kjørte denne lille raketten her: Crx Vtec, b16a1 motor på 150 hk el no, satan som den gikk! Digga alt med den bilen bortsett fra at den tok litt varetelling når man gira til 3dje. Tore Kjørte selv en veldig pen 99 Mod Golf. 1.6l Fikk også sitte på med den ultrakule bilen til Tore fra han og ned til Togstasjonen, må si jeg digger denna bilen, går RIMELIG greit også! Må oppleves IRL, konge bil! minus fronten IMO. Men nå legger jeg meg, sovi 3 timer i 90gradersvinkel på toget ned igjen, så skal bli godt å hive seg i senga Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Var det ikke dekor på den lilla? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 med så dyr lakk så kommer nok det aldri! hehe Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Tenkte å legge inn et bilde av hvordan bilen er akkurat NUH. Jeg og bilen ble også enige om å slutte å være enøyede, så, tok å fikk koblet på en ny ballast på ene xenonpæra, så vips funka den igjen! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 med så dyr lakk så kommer nok det aldri! hehe 7379022[/snapback] Er ikke det der den lilla Las Vegas-civicen, med kortstokken på sia? O_o Er det borte or woot? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Så den seinest igår. Da hadde den en kortstokk på høyre side.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 dere er nå helt på jordet! For det første er den ikke lilla, den er rosa For det andre, så er jo korta på las vegasen air brush,l så det er ikke bare å fjerne det For det tredje er det nesten 200hk i den der, samme motor som i min. å ser dere på www.nippon.no så finner dere den Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Så det er to forskjellige biler? :s Veldig forvirra her jeg nå. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Den lilla som ligger bilde like over her, er IKKE den med kortstokken på. Den på bildet over her går i Trondheim og eies av han som driver Nippon.no, og den med kortstokken går på Lillehammer (og er importert av Nippon). Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Som Marvil sier! men han tar også feil! den er mer ROSA! hehe Las Vegasen eies av Tom Mackle på Lillehammer Den på bilde over her eies av Tore Kvittem, som Driver www.nippon.no Tore Kvittem sin: Tom Mackle sin: Da det kun er panseret, lyktene foran og at begge er Civic coupe er det som ligner på de to, så tror jeg dere må ha røyka sokka MINE når dere ikke ser forskjell på de hehe Endret 29. november 2006 av olehenri Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Da har jeg endelig fått nye instrumenter i hus! Eurolite skiver som jeg har lett etter stygg lenge, så da vart det litt montering i dag også Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 De to Hondaene var sykt like.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg