Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Civic :) ( Showcase/Worklog)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fytti satan for en råååå civic. Liker at du ikk hiver på alt mulig av dill dall på bilen. Synes det blir for "jalla" hvis du putter på for mye dritt på bilen. Synes din var akkurat passe styla og veeldig fin lakk. Liker også felgene dine, elsker slike dype felger, ser så mye råere ut. Veldig fin bil. :)

Lenke til kommentar
fytti satan for en råååå civic. Liker at du ikk hiver på alt mulig av dill dall på bilen. Synes det blir for "jalla" hvis du putter på for mye dritt på bilen. Synes din var akkurat passe styla og veeldig fin lakk. Liker også felgene dine, elsker slike dype felger, ser så mye råere ut. Veldig fin bil. :)

7298198[/snapback]

Takk for det:)

Kult å høre :)

Lenke til kommentar
Ser ut som en tysker.. :p

Stusslig å se bilen din med stålfelger.. :(

7326308[/snapback]

den kommer jo derfra ;)

Ja veit, latterlig å se den nå!! :(

men men, får sjå med felger til sommeren att :D

Om jeg har den fortsatt.. Frister litt med 200sx s14a eller Golf 4 GTI, noe nyere er alltid positivt!

MEN, jeg sier altså ikke med dette at jeg VURDERER eller har BESTEMT meg for å selge ennå!

det er noe jeg vurderer kanskje etter eu godkjenning!

Lenke til kommentar

Slik ble bakskiltene:

DSC00313.jpg

Noe som alltid irriterer meg når jeg drar hjem fra jobb, er at jeg alltid slår nedi noe på tur ut av garasjen, etter som jeg er så trøtt når jeg drar har jeg aldri giddi å sjekka hva som gjør det, før her om dagen!

Alltid trodd det var det "dekselet" under motoren, men det var front leppa som går nedi, ser den ikke akkurat der den går nedi på bildet, ser ut som at det er bra klaring der nå. Men testa, fikk ikke tæra under en gang der den står på bildet. :S

Blir å ta det rimelig pent ut derfremover ja.. hehe *stupid* :p

DSC00316.jpg

DSC00314.jpg

Ja, ene xenon har streika, er den ene ballasten som er klikk, har en ny en hjemme hos folka mine, men skjønner liksom ikke hvordan den skal kobles på.

Må få kikka på detta snart :p DÅRLIGE lys om dagen :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...