olehenri Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Det her må være den desidert cleaneste civicen jeg har sett ever.. Stå på, du har god smak ang bil.. 7295385[/snapback] Takk Takk! Det er Cleant som er målet! Takler ikke Styling på Civic LITE som er pent"! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 fytti satan for en råååå civic. Liker at du ikk hiver på alt mulig av dill dall på bilen. Synes det blir for "jalla" hvis du putter på for mye dritt på bilen. Synes din var akkurat passe styla og veeldig fin lakk. Liker også felgene dine, elsker slike dype felger, ser så mye råere ut. Veldig fin bil. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 fytti satan for en råååå civic. Liker at du ikk hiver på alt mulig av dill dall på bilen. Synes det blir for "jalla" hvis du putter på for mye dritt på bilen. Synes din var akkurat passe styla og veeldig fin lakk. Liker også felgene dine, elsker slike dype felger, ser så mye råere ut. Veldig fin bil. 7298198[/snapback] Takk for det:) Kult å høre Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Fant noen nye bilder som andre har tatt ! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Bitteliten update! Henta nye skilter i dag Digger de nye skiltene, så det måtte jeg bare ha ! Samme å døkk meine! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Bitteliten update! Henta nye skilter i dag Digger de nye skiltene, så det måtte jeg bare ha ! Samme å døkk meine! 7323050[/snapback] Disse? Jeg liker dem også.. Men de som du hadde, er jo vanskeligere å lese for snuten Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 nei, disse er mine! hehe joa, men så bryr jeg meg ikke om snuten kan lese eller ikke Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Ser ut som en tysker.. Stusslig å se bilen din med stålfelger.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Olehenri... Skilter fra Nazi-EU.... Jeg gråter inni meg. ;P Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 men for faen å folk sku sammenlige ting bare fordi det er blått der a!! haff, sier litt om hvordan syn folk har på andre land! hehe Jeg er detaljfrik, derfor kom skiltene, og fordi jeg syns de er drit kule og freshe! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Ser ut som en tysker.. Stusslig å se bilen din med stålfelger.. 7326308[/snapback] den kommer jo derfra Ja veit, latterlig å se den nå!! men men, får sjå med felger til sommeren att Om jeg har den fortsatt.. Frister litt med 200sx s14a eller Golf 4 GTI, noe nyere er alltid positivt! MEN, jeg sier altså ikke med dette at jeg VURDERER eller har BESTEMT meg for å selge ennå! det er noe jeg vurderer kanskje etter eu godkjenning! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Skal aldri ha noe som symboliserer EU på min bil. Men noe slik: Lenke til kommentar
crx-vtec Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Søren å jeg liker fargen din på bilen Digg med vti motor vel? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 hehe, ja er gromt det Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Men de så bra ut på bilen din Så deg i byen på lørdag.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Men de så bra ut på bilen din Så deg i byen på lørdag.. 7330750[/snapback] da så du ikke med skiltene de satt jeg på i går hehe Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det vet jeg Men måtte skrive noe positivt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Du har ikke lyst å bytte mot en 17 år gammel moped da? hehe, dritnajz bil Respekt! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 haha moped ja.. Trukke dæ! Mentakk! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Slik ble bakskiltene: Noe som alltid irriterer meg når jeg drar hjem fra jobb, er at jeg alltid slår nedi noe på tur ut av garasjen, etter som jeg er så trøtt når jeg drar har jeg aldri giddi å sjekka hva som gjør det, før her om dagen! Alltid trodd det var det "dekselet" under motoren, men det var front leppa som går nedi, ser den ikke akkurat der den går nedi på bildet, ser ut som at det er bra klaring der nå. Men testa, fikk ikke tæra under en gang der den står på bildet. :S Blir å ta det rimelig pent ut derfremover ja.. hehe *stupid* Ja, ene xenon har streika, er den ene ballasten som er klikk, har en ny en hjemme hos folka mine, men skjønner liksom ikke hvordan den skal kobles på. Må få kikka på detta snart DÅRLIGE lys om dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg