[-GoMp-] Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 *gape*! Du har en dritlekker Civic, seriøst! Og dere er flinke til å få til bilder, som nevnt tidligere her... håper dere fortsetter med det! Har en kamerat med en 93mod civic hatchback, VTEC-E da... men begynner å komme seg den også. Tenkte bare å nevne det siden han også går for en clean stil (noen her nevnte at det var få civicer med clean stil). Seriøst fin civic du har asso.. minsunner deg! hehe. selv om jeg egentlig ikke tror jeg skal ha civic da... er usikker. Foreløpig kjører jeg en råtten colt92mod som vi kjøpte av bestemor bare så jeg kan komme meg til og fra jobb...flaut! jaja... blir bil til neste år Keep up the good work! Blir nok gøy med VTI Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 *gape*! Du har en dritlekker Civic, seriøst! Og dere er flinke til å få til bilder, som nevnt tidligere her... håper dere fortsetter med det! Har en kamerat med en 93mod civic hatchback, VTEC-E da... men begynner å komme seg den også. Tenkte bare å nevne det siden han også går for en clean stil (noen her nevnte at det var få civicer med clean stil). Seriøst fin civic du har asso.. minsunner deg! hehe. selv om jeg egentlig ikke tror jeg skal ha civic da... er usikker. Foreløpig kjører jeg en råtten colt92mod som vi kjøpte av bestemor bare så jeg kan komme meg til og fra jobb...flaut! jaja... blir bil til neste år Keep up the good work! Blir nok gøy med VTI 6839961[/snapback] Takk takk Gleder meg sykt til å hente den igjen ja, blir dritgøy Sjelden vare å se cleane civicer egentlig, mest mulig sånne som er styla så de rett og slett ikke ser ut i måneskinn engang.. synd.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Da er den framme " Stakkars.. Siste gang du ser den med strikkmotor.... he he he! " <-- Tore i mms.. Stakkars?! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Blir knall dette.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg blir like glad hver gang jeg ser bilder av bilen din. Jeg er takknemlig for at du ikke har horet den helt til. Det er langt mellom Civic-eiere med en estetisk sans. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 denna kommer nok aldri til å bli hora opp, hvertfall ikke med styling Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Klar for å starte Civic Off Road edition Klar for å heve ut gamlemotoren Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Og på første bildet er joika-boksen med vett. :!: Eller kanskje det er trøndersodd? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 tror nok heller den brukes til å oppbevare skruer Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Ting skjer! Bildene taler vel for seg selv Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 tror nok heller den brukes til å oppbevare skruer 6849875[/snapback] Det tror jeg ingenting på! ;P Men liker at det blir posta mange bilder her. Så ser jo også vi nysgjerrige hva som skjer. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Sleng på en stoooor spoiler og den blir steintøff! Dritfin bil du har! Erling Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 spoiler?! faen du har røyka a? hehe bilder kommer så fort jeg får fler Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Den bilen var lekker! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Ting skjer!Bildene taler vel for seg selv Bytte motor? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Sleng på en stoooor spoiler og den blir steintøff! Dritfin bil du har! Erling 6851404[/snapback] Unnskyld, men du skulle vært hogd for det utsagnet der. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 2 Fast 2 furious syndromet lever hvist i beste velgående enda En svær "ostehøvel" på bagasjelokker i aluminium ser bare utrolig stygt ut. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. september 2006 Forfatter Del Skrevet 13. september 2006 hvis jeg noen sinne setter på spoiler, annen enn den som sitter der, så må jeg ha 4 i promille.. ettesom jeg er totalavolds, så kan dere jo tenke dere sjansen selv? men, last ned denne å kikk http://www.nippon.no/OleJ/OleJ.wmv Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det er da mye tøffere med en stor vinge på en bil enn med en bil uten. Eller det kommer jo ann på bilen, ser den ut som en matboks trenger den ikke, men slik så denne bilen ser ut burde det hatt en større vinge. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Det er da mye tøffere med en stor vinge på en bil enn med en bil uten. Eller det kommer jo ann på bilen, ser den ut som en matboks trenger den ikke, men slik så denne bilen ser ut burde det hatt en større vinge. 6853264[/snapback] *vondt i sjela* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg