Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Civic :) ( Showcase/Worklog)


Anbefalte innlegg

*gape*! Du har en dritlekker Civic, seriøst! Og dere er flinke til å få til bilder, som nevnt tidligere her... håper dere fortsetter med det! :thumbup:

 

Har en kamerat med en 93mod civic hatchback, VTEC-E da... men begynner å komme seg den også. Tenkte bare å nevne det siden han også går for en clean stil (noen her nevnte at det var få civicer med clean stil).

 

Seriøst fin civic du har asso.. minsunner deg! hehe. selv om jeg egentlig ikke tror jeg skal ha civic da... :p er usikker.

 

Foreløpig kjører jeg en råtten colt92mod som vi kjøpte av bestemor bare så jeg kan komme meg til og fra jobb...flaut! :blush: jaja... blir bil til neste år :D

 

Keep up the good work! Blir nok gøy med VTI :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*gape*! Du har en dritlekker Civic, seriøst! Og dere er flinke til å få til bilder, som nevnt tidligere her... håper dere fortsetter med det!  :thumbup:

 

Har en kamerat med en 93mod civic hatchback, VTEC-E da... men begynner å komme seg den også. Tenkte bare å nevne det siden han også går for en clean stil (noen her nevnte at det var få civicer med clean stil).

 

Seriøst fin civic du har asso.. minsunner deg! hehe. selv om jeg egentlig ikke tror jeg skal ha civic da... :p  er usikker.

 

Foreløpig kjører jeg en råtten colt92mod som vi kjøpte av bestemor bare så jeg kan komme meg til og fra jobb...flaut! :blush:  jaja... blir bil til neste år :D

 

Keep up the good work! Blir nok gøy med VTI :D

6839961[/snapback]

 

 

Takk takk :)

 

Gleder meg sykt til å hente den igjen ja, blir dritgøy :):w00t:

 

 

Sjelden vare å se cleane civicer egentlig, mest mulig sånne som er styla så de rett og slett ikke ser ut i måneskinn engang.. synd..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...