olehenri Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Da fikk jeg endelig telefon fra DHL om at motoren er kommet til oslo, så da skal den tolles og fraktes videre Frakta kom på under 1000 kr! :D Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Da fikk jeg endelig telefon fra DHL om at motoren er kommet til oslo, så da skal den tolles og fraktes videre Frakta kom på under 1000 kr! :D 6781909[/snapback] Så nå blir det snart mekking, mao? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Da fikk jeg endelig telefon fra DHL om at motoren er kommet til oslo, så da skal den tolles og fraktes videre Frakta kom på under 1000 kr! :D 6781909[/snapback] Så nå blir det snart mekking, mao? 6795688[/snapback] ikke på meg nei men på en viss trønder Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 ikke på meg nei men på en viss trønder 6799323[/snapback] Heha! Trøndermekk vett, det er nok saker. Civic'en borte fra veien noen måneder nå da? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 ikke på meg nei men på en viss trønder 6799323[/snapback] Heha! Trøndermekk vett, det er nok saker. Civic'en borte fra veien noen måneder nå da? 6802236[/snapback] betalt toll og frakt på motoren nå, så den blir sendt til tr.heim ila uka, så må komme meg oppover med bilen snart, ettersom en annen skal ha motoren som står i nå. Måneder? sku regne med 40 timer så var alt på plass hehe Men setter bilen ei uke der Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Blir bra dette! Gleder meg til å se (og prøvesitte om det er mulig ) den når du får den igjen.. Ble vel ikke så verst pris på dette når du i tillegg fikk solgt gamlemotoren..? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 betalt toll og frakt på motoren nå, så den blir sendt til tr.heim ila uka, så må komme meg oppover med bilen snart, ettersom en annen skal ha motoren som står i nå. Måneder? sku regne med 40 timer så var alt på plass hehe Men setter bilen ei uke der 6802302[/snapback] Det med måneder var mest på spøk gitt... Men ja, skjønner skjønner. Detta blir saker detta, begynner å glede meg skikkelig til jeg entrer bilmiljøet for alvor jeg og. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Blir bra dette!Gleder meg til å se (og prøvesitte om det er mulig ) den når du får den igjen.. Ble vel ikke så verst pris på dette når du i tillegg fikk solgt gamlemotoren..? 6803938[/snapback] får du plass under taket mitt du a? el, du kjører jo golf, da burde det går fint Ikke så værst pris nei, ca 7000 da inkl bytte av alt, motor, kasse, bremser, olje til motor etc. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Blir bra dette!Gleder meg til å se (og prøvesitte om det er mulig ) den når du får den igjen.. Ble vel ikke så verst pris på dette når du i tillegg fikk solgt gamlemotoren..? 6803938[/snapback] får du plass under taket mitt du a? el, du kjører jo golf, da burde det går fint Ikke så værst pris nei, ca 7000 da inkl bytte av alt, motor, kasse, bremser, olje til motor etc. 6808622[/snapback] I verstefall tar vi ut passasjersetet så sitter jeg i baksetet.. Absolutt ikke verst det.. Tror jeg hadde bytta motor også om jeg hadde fått det til den prisen.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Liten update! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Hvem eier civicen ved siden av? *rive av vingen* Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 www.nippon.no så ser du alt om den Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Dette er som tv-seriene! Når et visst høydepunkt er oppnått er det pause eller man må vente til neste episode Slik er det nå, mer og mer spent! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 bilen forsvinner sansynligvis oppover på mandag med en som skal kjøpe en integra av han, så uka etter så kanskje det er litt vtec brøl på meg Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Det blir sånn da antar jeg Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Det blir sånn da antar jeg 6832466[/snapback] nope, det der er ikke no vti motor Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Det kremt har avbildet er en 1.5hk 92hk VTEC-E motor (E står for Economy) Ikke akkurat en racer.. Vil heller tro at det er en B16A motor som skal nedi der Endret 9. september 2006 av zandro Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Det kremt har avbildet er en 1.5hk 92hk VTEC-E motor (E står for Economy)Ikke akkurat en racer.. Vil heller tro at det er en B16A motor som skal nedi der 6833526[/snapback] bingobongo.. men det vet vel de fleste som har sett bilder av motoren min her Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Hehe.. Har sett deg kjøre rundt i byen Birger Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 hehe, jaha.. å du er? Blir ikke å se meg ute på 1 uke hvertfall, leverte den fra meg i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg