Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Civic :) ( Showcase/Worklog)


Anbefalte innlegg

...for jeg har kun negative erfaringer med Mercedes og BMW folket, og de som er snillest bak rattet, de jeg har best erfaring med er folk i asiatiske biler (Honda er de beste da!).

6554894[/snapback]

 

 

Smisk litt mer da. ;)

 

Hehehe... Du får tukte oppom meg og vise meg den nye motoren når den er installert da olehenri? :dremel:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...for jeg har kun negative erfaringer med Mercedes og BMW folket, og de som er snillest bak rattet, de jeg har best erfaring med er folk i asiatiske biler (Honda er de beste da!).

6554894[/snapback]

 

 

Smisk litt mer da. ;)

 

Hehehe... Du får tukte oppom meg og vise meg den nye motoren når den er installert da olehenri? :dremel:

6558407[/snapback]

spørs hvor det er da :p

el så er det jo bare å komme på mobil :D mitt 2dre hjem D

Lenke til kommentar
...for jeg har kun negative erfaringer med Mercedes og BMW folket, og de som er snillest bak rattet, de jeg har best erfaring med er folk i asiatiske biler (Honda er de beste da!).

6554894[/snapback]

 

 

Smisk litt mer da. ;)

 

Hehehe... Du får tukte oppom meg og vise meg den nye motoren når den er installert da olehenri? :dremel:

6558407[/snapback]

 

Var ikke for å smiske, har ingen grunn til å smiske med olehenri :p

Jeg har som regel mer god erfaring med Honda-folket, ikke bare er de vennlige bak rattet, men står man fast med egen bil så hjelper de lenge før andre, her suger Mercedesfolket, de kjører for dyr bil til å hjelpe andre (MEN det finnes da vennlige Mercedesfolk også, men er få er hvor jeg bor).

Og et stort MEN, det er erfaringer jeg har fra her som jeg bor, og kan ikke si noe om andre steder.

Tror vi sier stopp til dette med vennlighet bak rattet greiene :yes:

Lenke til kommentar

Endelig!!

"

Hello Ole Johnny, once again sorry for the delay in these replies. Your

order finally will be picked up tomorrow heading your way. I am so glad

this is finally getting underway. I am sure you can't wait to receive your

motor! I will email you tracking number for your order once is it picked up

tomorrow going to Oslo port in Norway.

 

We will also include the rear disk brakes. "

 

:D

Lenke til kommentar

Fint at du poster slikt olehenri, jeg har nå fått et inntrykk av at dette firmaet er meget seriøse, spesielt siden de skriver til deg, og ikke sender en slik fast email. At de er i kontakt med en kunde når slikt skjer, så må jeg si at den dagen jeg skal finne på noe slikt som å bytte motor ogl, så kan jeg vurdere samme firma som du bruker!

 

Nå satt jeg her å gledet meg til å få lappen i boks, nå gleder jeg meg til du får motoren, og hvordan du må ha det, fatter jeg ikke :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...