Fisk1 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 ...for jeg har kun negative erfaringer med Mercedes og BMW folket, og de som er snillest bak rattet, de jeg har best erfaring med er folk i asiatiske biler (Honda er de beste da!). 6554894[/snapback] Smisk litt mer da. Hehehe... Du får tukte oppom meg og vise meg den nye motoren når den er installert da olehenri? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 ...for jeg har kun negative erfaringer med Mercedes og BMW folket, og de som er snillest bak rattet, de jeg har best erfaring med er folk i asiatiske biler (Honda er de beste da!). 6554894[/snapback] Smisk litt mer da. Hehehe... Du får tukte oppom meg og vise meg den nye motoren når den er installert da olehenri? 6558407[/snapback] spørs hvor det er da el så er det jo bare å komme på mobil mitt 2dre hjem D Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 ...for jeg har kun negative erfaringer med Mercedes og BMW folket, og de som er snillest bak rattet, de jeg har best erfaring med er folk i asiatiske biler (Honda er de beste da!). 6554894[/snapback] Smisk litt mer da. Hehehe... Du får tukte oppom meg og vise meg den nye motoren når den er installert da olehenri? 6558407[/snapback] Var ikke for å smiske, har ingen grunn til å smiske med olehenri Jeg har som regel mer god erfaring med Honda-folket, ikke bare er de vennlige bak rattet, men står man fast med egen bil så hjelper de lenge før andre, her suger Mercedesfolket, de kjører for dyr bil til å hjelpe andre (MEN det finnes da vennlige Mercedesfolk også, men er få er hvor jeg bor). Og et stort MEN, det er erfaringer jeg har fra her som jeg bor, og kan ikke si noe om andre steder. Tror vi sier stopp til dette med vennlighet bak rattet greiene Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 spørs hvor det er da el så er det jo bare å komme på mobil mitt 2dre hjem D 6558938[/snapback] Hehe... Jeg bor i Søre Ål, så får nok oppsøke mobil ja. K_drey: Jaja, sikkert. ;P Hehehe... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 bremser bak handlet fra samme folka som jeg kjøpte motoren hos, usikker på om det kun er skiver, el om det er hele sulamitten som jeg trenger bak 300dollar Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 bestillt nå? hva? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 bestillt nå? hva? 6565208[/snapback] Bremser? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 bestillt nå? hva? 6565208[/snapback] Bremser? 6566110[/snapback] bremser bak handlet6562119[/snapback] Tipper nok det, ja. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 åja hehe, var ikke helt med nå Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Siden ikke no skjer her, så legger jeg ut noen bilder jeg har testa ut med mobilen, handla ny i går. S-E K800i.. Spiller.. Instrumenter Las Vegas Coupe Felger LasVegas Coupe, Housey`s golf, min, Cherry GTT, Mazda 323 m/Nos Housey`s Felg Bila Mi Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Tok en liten photoshoot i går.. Ble ikke så mange, da han som tok de ikke ble fornøyd med de.. Hvertfall de han syns funka her.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Det enkle er ofte det beste sier nå jeg Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Det enkle er ofte det beste sier nå jeg 6591212[/snapback] hehe Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Har jeg sett denne i trondheim? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Har jeg sett denne i trondheim? 6593652[/snapback] det har du nok kanskje Kjøpt av Nippon Sportscar Import som holder til i Hommelvik, samme sted som jeg kjøpte min Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 hehe 6592103[/snapback] Du skjønte nok hva jeg mente Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 1. august 2006 Forfatter Del Skrevet 1. august 2006 Venter forstatt på svar fra JDM om shippinga av motoren, ble noe kødd med det firmaet som sku frakte den, så de har bytta til et annet. Sku komme tilbake til meg når de visste noe mer.. Hater useriøse transportfirmaer Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 Endelig!! " Hello Ole Johnny, once again sorry for the delay in these replies. Your order finally will be picked up tomorrow heading your way. I am so glad this is finally getting underway. I am sure you can't wait to receive your motor! I will email you tracking number for your order once is it picked up tomorrow going to Oslo port in Norway. We will also include the rear disk brakes. " Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Fint at du poster slikt olehenri, jeg har nå fått et inntrykk av at dette firmaet er meget seriøse, spesielt siden de skriver til deg, og ikke sender en slik fast email. At de er i kontakt med en kunde når slikt skjer, så må jeg si at den dagen jeg skal finne på noe slikt som å bytte motor ogl, så kan jeg vurdere samme firma som du bruker! Nå satt jeg her å gledet meg til å få lappen i boks, nå gleder jeg meg til du får motoren, og hvordan du må ha det, fatter jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg