olehenri Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 hehe joa.. men de dagene kan jeg bruke på å finne drivakslinger giroverføring radiator etc.. hehe Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 hehe, da går de vell litt fortere, men får uansett ha lykke til videre med letingen. Får følge videre med i utviklingen, jeg er ikke så stor fan av Civic av en eller annen grunn, men denne likte jeg alt for godt! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Blir mye mekking detta... Du sa du hadde mekaniker, men leier du verksted eller? Er på utkikk etter noe billig selv serru, til jeg skal ha bil. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 nnaaah.. har ingen ennå ' men skal forhøre meg med han som jeg kjøpte bilen av, han har gjort dette byttet flere ganger Har snakka en del på detta den siste tida med han, Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 motor blir sendt i dag, og drivaksling og giroverføring er med! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 hehe jaggu.. så nå spørs det når det kommer da.. baah.. hater å vente Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 hehe jaggu.. så nå spørs det når det kommer da.. baah.. hater å vente 6548909[/snapback] Nå blir det nok noe å skryte av nedpå Mobil tenker jeg. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Flott bil, mann! Tenker faktisk på å skaffe Civic sjøl! Tøffingbil, er det! ;D Edit; Jeg synes det er litt tøffere å ha Honda merket på panseret, men det er vel smak og behag! Endret 24. juli 2006 av Poor Leno Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 hehe jaggu.. så nå spørs det når det kommer da.. baah.. hater å vente 6548909[/snapback] Nå blir det nok noe å skryte av nedpå Mobil tenker jeg. 6549893[/snapback] hehe, skryte er ikke min stil. mye heftigre nedpå der da.. men skal nok stoppe kjeften på mange av bmw klysene nedpå der, om jeg gidd Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Flott bil, mann! Tenker faktisk på å skaffe Civic sjøl! Tøffingbil, er det! ;D Edit; Jeg synes det er litt tøffere å ha Honda merket på panseret, men det er vel smak og behag! 6549920[/snapback] takk takk civic er gromt det ! Bilen er cleanet for alt slik, som merker og nøkkelhull.. har vudert å sette på noen røde H merker foran og bak, meeen.. syns det var litt tøft å få en p bot der det sto at bilen var en ford ( ennå ikke betalt den, fikk den før jul ) Så tror nok det blir lite med sånne merker men har da honda dekaler her og der Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Da har det jaggu blitt litt "dekal" trim her og hehe noe småtterier bare. Bakruta : Autodynamic.com - der jeg har handla mye fra H&R - Understell Fumm Wiesel - hakke peiling på hva det betyr, satt der når jeg kjøpte den. Mer kommer i bakruta ettersom ting jeg har på bilen, syns sånnt er litt fint å se på Dash: Autodynamic der og, sku bare teste å se om den satt der, og ble ikke så værst syns jeg Siderutene Club Honda Norge Egentlig hvitt, men festa på innsiden av ruta, så sotinga tona ned hvit fargen, slik at det ikke synes så godt, syns det ble frakt Også satt på nye skilt plater, www.club-honda.org men har ikke no bilde av de nå Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Flott bil, mann! Tenker faktisk på å skaffe Civic sjøl! Tøffingbil, er det! ;D Edit; Jeg synes det er litt tøffere å ha Honda merket på panseret, men det er vel smak og behag! 6549920[/snapback] takk takk civic er gromt det ! Bilen er cleanet for alt slik, som merker og nøkkelhull.. har vudert å sette på noen røde H merker foran og bak, meeen.. syns det var litt tøft å få en p bot der det sto at bilen var en ford ( ennå ikke betalt den, fikk den før jul ) Så tror nok det blir lite med sånne merker men har da honda dekaler her og der 6551345[/snapback] Pent, mann! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Søte dekaler! Sånt gjør seg på cleane biler. Jasså, du er ikke helt på team med BMW-keeg'sa du heller. Godt å høre. EDIT: Vil bare presisere for the record at jeg ikke syns at alle som kjører BMW er klyser etc. Er bare et utvalg av dem både her i byen og andre steder jeg ikke har noe særlig fint å si om. Mange kule folk som kjører BMW også! Endret 25. juli 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 har ikke akkurat sans for de i byen den, spes ikke de på mobil. dom står jo bare å slenger dritt om alt og alle som passerer.. så kjører de bmw sjøl.. det gir ikke dem rett til å slenge dritt om alle fordi de kjører bmw.. det gir nesten oss andre rett til å slenge dritt om de.. hehe Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Begynner å bli lei av BMW-kjørerne, tror de eier verden bare fordi de kjører rundt i tralla si Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Begynner å bli lei av BMW-kjørerne, tror de eier verden bare fordi de kjører rundt i tralla si 6554588[/snapback] Kan ikke si meg mer enig Holdt på å bi påkjørt av en BMW i går, han kommer kjørende på en vei som har innkjøringsforbud, og nesten i siden på meg, jeg hadde halve bilen ute i "krysset" og han skulle ikke komme inn hit i voldsom fart! Hadde jeg hatt lappen og kjørte alene hadde jeg kjørt etter, for jeg har kun negative erfaringer med Mercedes og BMW folket, og de som er snillest bak rattet, de jeg har best erfaring med er folk i asiatiske biler (Honda er de beste da!). Statistikkfolket, er det ikke noen statistikk over dette? Endret 25. juli 2006 av k_drey Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 treng man statistikk? alt blir jo bekrefta hver gang man møter på de Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 treng man statistikk? alt blir jo bekrefta hver gang man møter på de 6555714[/snapback] :!: Hehehe... Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) OT, alltid de som skal ha statistikk for å tro på noe! Blir gal av slike når de skal ha statistikker om alt Forresten, har vell ikke nevnt det. Ble fint med dekalene, men det inne i bilen var litt men ellers like supert som før! Endret 25. juli 2006 av k_drey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg