Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Civic :) ( Showcase/Worklog)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe jaggu.. så nå spørs det når det kommer da.. baah.. hater å vente :p

6548909[/snapback]

 

Nå blir det nok noe å skryte av nedpå Mobil tenker jeg. :)

6549893[/snapback]

 

 

hehe, skryte er ikke min stil. :p

 

mye heftigre nedpå der da..

 

men skal nok stoppe kjeften på mange av bmw klysene nedpå der, om jeg gidd :p

Lenke til kommentar
Flott bil, mann! :D Tenker faktisk på å skaffe Civic sjøl! Tøffingbil, er det! ;D

 

Edit; Jeg synes det er litt tøffere å ha Honda merket på panseret, men det er vel smak og behag! :)

6549920[/snapback]

 

 

takk takk :) civic er gromt det !

 

Bilen er cleanet for alt slik, som merker og nøkkelhull.. har vudert å sette på noen røde H merker foran og bak, meeen.. syns det var litt tøft å få en p bot der det sto at bilen var en ford :D ( ennå ikke betalt den, fikk den før jul :D )

 

Så tror nok det blir lite med sånne merker :) men har da honda dekaler her og der :)

Lenke til kommentar

Da har det jaggu blitt litt "dekal" trim her og hehe noe småtterier bare.

Bakruta :

DSC00285.jpg

 

Autodynamic.com - der jeg har handla mye fra

H&R - Understell

Fumm Wiesel - hakke peiling på hva det betyr, satt der når jeg kjøpte den.

 

Mer kommer i bakruta ettersom ting jeg har på bilen, syns sånnt er litt fint å se på :)

 

Dash:

DSC00277.jpg

 

Autodynamic der og, sku bare teste å se om den satt der, og ble ikke så værst syns jeg :)

 

Siderutene

DSC00286.jpg

Club Honda Norge

 

Egentlig hvitt, men festa på innsiden av ruta, så sotinga tona ned hvit fargen, slik at det ikke synes så godt, syns det ble frakt :D

 

Også satt på nye skilt plater, www.club-honda.org

men har ikke no bilde av de nå :)

Lenke til kommentar
Flott bil, mann! :D Tenker faktisk på å skaffe Civic sjøl! Tøffingbil, er det! ;D

 

Edit; Jeg synes det er litt tøffere å ha Honda merket på panseret, men det er vel smak og behag! :)

6549920[/snapback]

 

 

takk takk :) civic er gromt det !

 

Bilen er cleanet for alt slik, som merker og nøkkelhull.. har vudert å sette på noen røde H merker foran og bak, meeen.. syns det var litt tøft å få en p bot der det sto at bilen var en ford :D ( ennå ikke betalt den, fikk den før jul :D )

 

Så tror nok det blir lite med sånne merker :) men har da honda dekaler her og der :)

6551345[/snapback]

 

Pent, mann! :thumbup:

Lenke til kommentar

Søte dekaler! :)

Sånt gjør seg på cleane biler. Jasså, du er ikke helt på team med BMW-keeg'sa du heller. Godt å høre. ;)

 

EDIT: Vil bare presisere for the record at jeg ikke syns at alle som kjører BMW er klyser etc. Er bare et utvalg av dem både her i byen og andre steder jeg ikke har noe særlig fint å si om. Mange kule folk som kjører BMW også! :)

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar

har ikke akkurat sans for de i byen den, spes ikke de på mobil. dom står jo bare å slenger dritt om alt og alle som passerer.. så kjører de bmw sjøl.. det gir ikke dem rett til å slenge dritt om alle fordi de kjører bmw.. det gir nesten oss andre rett til å slenge dritt om de.. hehe

Lenke til kommentar
Begynner å bli lei av BMW-kjørerne, tror de eier verden bare fordi de kjører rundt i tralla si :mad:

6554588[/snapback]

 

Kan ikke si meg mer enig :realmad:

Holdt på å bi påkjørt av en BMW i går, han kommer kjørende på en vei som har innkjøringsforbud, og nesten i siden på meg, jeg hadde halve bilen ute i "krysset" og han skulle ikke komme inn hit i voldsom fart! Hadde jeg hatt lappen og kjørte alene hadde jeg kjørt etter, for jeg har kun negative erfaringer med Mercedes og BMW folket, og de som er snillest bak rattet, de jeg har best erfaring med er folk i asiatiske biler (Honda er de beste da!).

Statistikkfolket, er det ikke noen statistikk over dette? :roll:

Endret av k_drey
Lenke til kommentar

OT, alltid de som skal ha statistikk for å tro på noe! Blir gal av slike når de skal ha statistikker om alt :p

 

Forresten, har vell ikke nevnt det. Ble fint med dekalene, men det inne i bilen var litt :hmm: men ellers like supert som før!

Endret av k_drey
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...