Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Min Civic :) ( Showcase/Worklog)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nye stoler skal jeg ha, men ikke det som er bestillt nå :)

 

dere får fortsatt gjette.. :p jeg sier ikke ja om det er rett læll :D

6501017[/snapback]

 

Herregud la det bli litt seriøst i tråden din...

 

Ta bilder etter delene har kommet på bilen din og la oss heller bli imponert da du har noe å vise til... :whistle:

Lenke til kommentar
nye stoler skal jeg ha, men ikke det som er bestillt nå :)

 

dere får fortsatt gjette.. :p jeg sier ikke ja om det er rett læll :D

6501017[/snapback]

 

Herregud la det bli litt seriøst i tråden din...

 

Ta bilder etter delene har kommet på bilen din og la oss heller bli imponert da du har noe å vise til... :whistle:

6503336[/snapback]

 

 

"herregud" slutt å bry deg om det irriterer deg! :p

Ikke min skyld at folk driver å gjetter. Jeg bare informerte om at jeg har handla jeg. Kan jo ikke styre andre! :nei:

Lenke til kommentar

Jaja, da var gatebil over for denne gang, ble bare lørdagen på meg men..

Dro fra lillehammer i følge med disse:

gatebilrudskogen007.jpg

gatebilrudskogen002.jpg

 

Ble en artig tur med jevn kjøring på tur nedover, som toppa seg med en passat som dreiv å leika seg, for å terge opp oss. noe som funka, og passaten forsvant lengre bak i køen :) ( de 2 andre tok han bra, jeg bare loffa etter på full tukt :p )

 

Da vi endelig kom fram, møtte jeg på *zzyber* som var på tur ut, han sa det var håpløst inne, ikke sjans til å få plass. Så da ble jo jeg pissforbanna, ettersom jeg hadde reservert med honda klubben, fikk samme beskjed av vaktene og ble henvist til en helsikes dårlig grusplass. De fleste bilene som sto der hadde pass i vinduet som meg.

Det gjorde meg ennå mer forbanna, så kom meg inn på go cart banen, det første jeg så var 10-15 biler ( som foressten så helt jævlige ut) som sto der UTEN noe form for pass i vinduet, gikk rett ned på honda plassen, der var det vel ca 5 plasser ledig el no. Snudde tvert og gikk rett opp til han gamle vakta som sikkert trodde han var tøff fordi han for en gangsskyld hadde litt kontroll på ungdommen, å spurte hvordan i helvete kan dere drive på slik, uten å ha kontroll på hva som er inne, og om det er fullt eller ikke. Nå går jeg å henter bilen min, for det var ledig der jeg sku stå, og jeg SKAL inn! Han bare sto å så dumt på meg ( med god grunn :p ) så jeg gikk til en annen en inne på grusplassen, som sa det bare var å kjøre inn hvis det var ledig :)

Så kom meg da inn etterhvert, par 3 timer etterpå, sto det ingen vakter der lengre, og da kom også de 2 andre bilene som jeg kjørte i følge med inn, og en del andre biler kjørte rett inn.

 

Alt formye rot, fyll og faenskap har det blitt på de treffene der nå syns jeg, så tror nok jeg dropper rudskogen fremover gitt, men man vet aldri..

Han med den grønne HB`N fikk også melding fra Tore Kvittem, at det hadde vært en som gikk løs på en bil der som han hadde solgt, fordi han var forbanna på han Tore, hadde sparka på bilen eller noe sånnt. Eieren hadde visst sett det og banka han opp..

 

 

Slik oppførsel er også noe jeg misliker ved de treffene der, alt formange fulle folk som trasker rundt blandt bilene der.

På tur ut var det visst en som spytta på min sa han ene som satt på med meg, men gadd ikke å bry meg om sånne små bagateller..

 

 

----

 

BTW: Ting blis shippa fra statene om et par dager :)

Lenke til kommentar
hvem vant breislad konkuransen da?

Jobben til pappa fik varsel brev om gatebil treffet der det sto at det var mange av "din" type på veien :!:

6507507[/snapback]

 

Hafsengen tror jeg..

 

Min type på veien!?

 

mente griskjøring nå el? nei nei, vi fulgte for det meste trafikken som lå i bra flyt nedover! :)

Lenke til kommentar
mente egentlig at det var mange biler på veien med mye motor

 

edit: Da er det jo ikke din type likevell da :tease:

6507598[/snapback]

 

hehe, de 2 andre hadde jo motor, vti og vti turbo :p

måtte presse den stakkars lsi`n noen steder for å holde følge gitt :p

6508580[/snapback]

Du får ordne deg noe lystgass.. :)

 

Alltid like kjedelig å kjøre sammen med folk som har 15x vassere motor enn seg selv.. Kjørte hjem fra VACN-treff sammen med en Audi A3T, en Audi S4 2,7 BiTurbo og en Audi TT. Aner ikke hva TTen har, men S4en vipper nok glatt 300 hester, og A3en er benka til 365 hester. :)

Så kom jeg puslende med mine 90 og laga kø.. :mrgreen:

Lenke til kommentar

Tramtamtitei.. :p

 

Hello Ole Johnny,

 

Just to confirm with you once again, the shipment will be to Oslo, Norway.

You will have to schedule the transportation to your location from the port.

 

Is this okay with you? Please reply back and let me know so that we can

have your order shipped out right away.

 

Thank you,

Nesar

 

 

Snart nå! :D :D :love:

Lenke til kommentar

brenner i fingra etter å skrive hva det er han har bestilt! because I KNOW! :p

 

 

må vel ta noen bilder att en dag.. da med følge bil.. kjøre sjøl er ikke lett!

 

 

beklager kvaliteten på bilda jeg tok. men ble tatt på ISO 1600 pga mørket desverre! da blir det litt kortnete.. :p

 

 

men blir nok bedre!

 

 

 

og om han hadde hatt vti eller ikke på det bilde anders, så hadde'n glatt kjørt fra meg og mine 90 ville golf hester :p hehe

 

 

 

Mvh

 

 

dan (Housey) ... haff.. skulle hatt bytta navn her på forumet jeg men.. neida

Lenke til kommentar

hehe... jeg tror også jeg vet hva det er nå...

og jeg trekker forslaget mitt om custom-made felger. tror heller det er litt pepper til børsa.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

ny motor fra JDM??

 

edit: lurer på om en EVO5 motor passer i min colt... :p

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...